Максим Левченко, Moyo: Як провести кібертурнір та потрапити до Книги рекордів України
Маркетинг-директор мережі Moyo про цілі, особливості проведення та результати другого кібертурніру серед аматорів.
У 2021 році компанія Moyo організувала два всеукраїнські аматорські кібертурніри: з дисциплін Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) та Dota 2. Другий Moyo Cyber Cup залучив таку кількість учасників, що увійшов до Книги рекордів України. Директор з маркетингу та клієнтського досвіду Moyo Максим Левченко розповів, чому рітейлер зацікавився кіберспортом і як його команді вдалося досягти таких результатів.
Moyo Cyber Cup став першим в Україні турніром, у якому змогли взяти участь як сформовані, так і неповні команди, а також соло-гравці. За два тижні до першого заходу ми запустили крос-медійну кампанію та отримали 1600 заявок на участь у Moyo Cyber Cup за CS:GO. А вже 29 та 30 травня у нашому турнірі змагалися 133 команди з різних міст країни.
Ми вирішили зробити турніри регулярними та призначили на 13-14 листопада другий Moyo Cyber Cup. Дисципліну обрали, як кажуть, за заявками аудиторії: багато хто нам писав про Dota 2.
Великий призовий фонд у 150 000 гривень, безкоштовна участь та доступність, підтримка гучних спонсорів та ефективна промокампанія з нашого боку забезпечили Moyo Cyber Cup реальну значущість у геймінг-середовищі. Сумарне охоплення всіх проявів, пов’язаних із турніром, за два тижні перевищило 30 мільйонів, ми залучили понад 48 000 відвідувань на сторінку підписки, отримали 3783 заявок на участь та 16 594 повідомлень від учасників у Discord! Для 30% гравців це були перші в житті змагання, і вони потребували консультацій та підтримки. В результаті за кубки Moyo Cyber Cup 2 змагалися 1679 учасників. Це безпрецедентна кількість учасників для аматорського заходу такого рівня, і експерти Національного реєстру рекордів України підтвердили статус рекорду.
Проекти та команди
Робота над Moyo Cyber Cup триває кілька місяців і включає десятки проектів, над якими працюють окремі команди. Для рітейлу організація великого непрофільного заходу — це ще й серйозний іспит із проектного менеджменту, який легко провалити, якщо не налагоджено командну роботу.
Підготовка турніру:
- Розробка бренду турніру: концепція, фірмовий стиль, мерч, лендинг;
- Юридичний супровід та робота з партнерами;
- Контент-менеджмент: PR, SMM, email-розсилки;
- Організація збору та обробка заявок, ведення рейтингу гравців;
- Технічна підтримка.
Ми провели масштабну діджитал-кампанію. На щастя, великі рітейлери можуть похвалитися не лише глибоким знанням про споживача, а й розумінням ефективності кожного маркетинг-інструменту окремо. Ми точно налаштували креативи та запустили контекстну рекламу, провели SMM-активності, співпрацювали з блогерами. Нас також підтримали популярні українські радіостанції та онлайн-медіа. За кілька днів до кібертурніру ми провели брифінг для журналістів, чим підкреслили професійний рівень заходу. У результаті ми отримали понад 70 медіапроявів у ЗМІ, орієнтованих на різні сегменти аудиторії. Крім того, чудово спрацювало сарафанне радіо: одна людина дізналася про турнір і покликала друзів, щоб заявитися цілою командою.
Комунікації та відносини
Ми створювали Moyo Cyber Cup як довгостроковий проект, у якого має бути власний бренд: відомий логотип, «свої в дошку» амбасадори та авторитетні спонсори, які прикрасять своїми логотипами афіші турніру та зможуть зацікавити учасників гідними призами.
Так «голосами турніру», тобто його коментаторами стали brand voice телеканалу QTV і ведучий YouTube-каналу Moyo Олександр Бєлкін і відомі стримери Костянтин leniniw Сивко та Євген Sh4dowehhh Алексєєв.
Генеральним партнером першого турніру CS:GO став Intel, і нам дуже приємно, що такий техногігант підтримав нашу ідею. Протягом кількох тижнів ми розмірковували над концепцією, «упаковували» турнір за всіма правилами агентського бізнесу. Другий кібертурнір, з Dota 2, підтримали дві компанії — Acer та AMD, виступивши генеральними спонсорами. Безумовно, без таких союзників нам не вдалося б провести такий масштабний захід. Крім спонсорства, колеги з команд-партнерів надали нам чималу підтримку своїми порадами та досвідом, за що їм окрема подяка. Також компанія AMD надала приз для промокампанії турніру, завдяки чому у Moyo Cyber Cup 2 з’явилася особлива фішка: ноутбук турніру — Acer Nitro 5 на базі процесора AMD Ryzen 7, створений спеціально для геймерів.
В організації подібних заходів велику роль грає аккаунт-менеджмент. Завдяки тому, що Moyo дотримується відкритості у комунікаціях зі стейкхолдерами, нам вдалося залучити сильних партнерів і забезпечити гідні призи нашим учасникам. Подарунки здобули гравці восьми призових команд турніру: п’ять професійних ігрових моніторів, п’ять ігрових наборів, п’ять різних девайсів залежно від місця — загалом 40 призів. Moyo Cyber Cup став справжнім святом для геймерів, і це заслуга спонсорів, які повірили в наш проект.
Ще на етапі реєстрації ми розуміли, що другий турнір стане подією. В результаті Moyo Cyber Cup 2 залучив рекордну для українських аматорських турнірів кількість учасників. Розуміючи, що це досягнення вимагає документального підтвердження, ми подали заявку до Національного реєстру рекордів України. Експерти Нацреєстру перевірили весь список учасників та зізналися, що не очікували такого відгуку.
Профіль компанії Moyo — продаж техніки та електроніки, і геймінг для нас — один із тих напрямків, який постійно рухає ринок. Тому з погляду бізнесу закономірно те, що ми інвестуємо в український кіберспорт, намагаємося зробити його доступним для всіх, підтримуємо амбітних аматорів, які б у майбутньому могли представити Україну на міжнародних змаганнях. Moyo Cyber Cup має й соціальний аспект. Кожен може грати вдома, але турнір — з усіма його складовими, тим більше з гарним призовим фондом — це зовсім інше. Ми хотіли надати можливість аматорам відчути на собі атмосферу, яку вони бачать у трансляціях, зіграти з великим азартом та відчути справжній приток адреналіну. Цю big idea ми донесли спочатку партнерам, а потім усім активним аматорам комп’ютерних ігор, завдяки чому залучили рекордну кількість учасників.