Мережа АЗК Autotrans запустила продаж натурального шоколаду та корн-догів
У магазинах АЗК Autotrans з’явилися корн-доги – поживний та смачний перекус. Його основа – тісто з натуральної кукурудзяної муки, усередині – соковита сосиска та соус, що дає пікантний акцент.
За словами начальника відділу непаливного ритейлу мережі АЗК Autotrans Вадима Тєвікова, компанія стартувала з новою позицією фаст-фуду. “Корн-догом ми розширили наявний асортимент на АЗК, щоб клієнт мав ще більше вибору. Для регіонального сегменту це поки що незвична страва”.
Чому компанія обрала саме корн-доги:
- Популяризація формату street food.
- Звична з дитинства сосиска у тісті знову у тренді.
- Клієнт стає усе вимогливішим, тому пропонується перекус високої якості за розумні кошти.
- Ритм життя диктує правила: готується швидко, їсти зручно.
Також паливний рітейлер почав співпрацю з торговою маркою Афродізіак. Цей місцевий виробник готує шоколад, шоколадну пасту та карамель без використання пальмової олії, трансжирів, емульгаторів тощо.
“Для виробництва ми використовуємо якісну продукцію, яку ретельно відібрали за 5 років діяльності. Какао-масло та боби нам поставляють з Нідерландів, а сировину вирощують у Кот-д’Івуарі. Якщо у складі виробу є цукор, ми додаємо коричневий нерафінований цукор українського виробництва. Нашу продукцію можна переважно назвати веганською – у ній максимально натуральні інгредієнти, безлактозне молоко, немає барвників, лецитину. Для шоколадно-горіхової пасти ми власноруч подрібнюємо фундук на меланжері з кам’яними вальцями. Коли ви спробуєте шоколад, він буде танути в роті, а не налипати на зуби. Це – ознака якісного виробу”, – коментує власниця ТМ “Афродізіак” Вікторія Подольська.
Також подію прокоментувала маркетинговий директор мережі АЗК Autotrans Світлана Луценко. “Насамперед ми шукали регіональних виробників, які працюють за технологією «bean to bar» – від какао-бобу до плитки шоколаду. Таким чином ми диференціюємось від позицій на ринку, адже пропонуємо клієнтам крафтову продукцію. Ми позиціонуємо авторський шоколад як класику у виборі подарунків та компліментів”, – сказала вона.
Нагадаємо, мережа Autotrans оновлює підхід до coffee point. Компанія встановлює кавомашини профі рівня у магазинах на заправках і запустила авторський бленд арабіки. Спеціально для компанії його розробила кав’ярня, що входить до 50 кращих світу.
Читайте також
Світлана Луценко, Autotrans: Точки контакту з клієнтами для мережі АЗК