Реклама тижня: robota.ua, McDonald’s, EVA, Pringles та Samsung

Реклама тижня: robota.ua, McDonald’s, EVA, Pringles та Samsung

13.02.2022 09:00
  1456
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Читати російською мовою

robota.ua

robota.ua запустила нову рекламну кампанію в незвичайному форматі музичного альбому. Кожен ролик — це невелика історія, яка розкриває продуктовий бенефіт сервісу robota.ua. Формат коротких гумористичних треків допомагає краще зрозуміти та засвоїти ключове повідомлення про інструменти — конструктор резюме, базу вакансій, мобільний додаток та систему штучного інтелекту.

Ролики адаптовані під формат караоке — синхронно з музикою в них титруються слова, які можна підспівувати. Стилістично треки robota.ua – це суміш поп-фанку, диско та найбільшої бази вакансій. 

McDonald’s

Мережа McDonald’s запустила кінематографічний ролик до Дня закоханих, у якому показано зворушливу історію кохання двох підлітків. У ролику закоханий юнак купує нагетси для своєї дівчині, а потім розуміє, що від хвилювання переплутав адресу закладу. Він поспішає до неї та переживає, що вона не дочекається. А у фіналі виявляється, що вона також купила для нього нагетси. Над створенням ролику працювали TBWA\Ukraine та FAMILY PRODUCTION.

Pringles

Згідно з дослідженням компанії Pringles, 43% споживачів занурюють руку у нижню частину фірмової упаковки снеків, щоб забрати останні крихти чіпсів. Тому у новому комічному ролику бренд показав усі недоліки своєї упаковки, але водночас доводить, що будь-який дискомфорт вартий того. У відео показано героя, рука якого застрягла в упаковці Pringles. Глядач бачить всі етапи життя героя: від першого побачення, весілля до виховання дітей з тубусом Pringles замість руки. Комічний рекламний ролик запрошує любителів спорту «застрягти» під час Великої гри і з гордістю носити свої тубуси Pringles.

EVA

Лінія магазинів EVA запустила нову комунікаційну кампанію «Даруй особливе!» до 14 лютого. Основна ідея кампанії, що подарунки обирати легко та приємно, коли знаєш, чого насправді хоче людина, і EVA — саме те місце, де для кожного знайдеться саме той, особливий подарунок. У романтичному ролику показано, кому на День усіх закоханих можна дарувати подарунки – коханій, дружині, чоловіку, мамі, доньці, сину, подрузі, нареченому, колезі чи самому собі. Кожен може знайти в EVA особливий подарунок.

Samsung

Український продакшн Radioaktive Film разом із агентством R/GA зняли ролик для нового смартфона Samsung Galaxy S21. Новинка оснащена всіма улюбленими функціями, які допоможуть людям зробити повсякденне життя незабутнім. У відео під ритмічну музику показано як молоді люди знімають ролики, спілкуються по відеозв’язку, роблять якісні фото при у темряві та при слабкому освітленні, а також селфі студійної якості з різними оригінальними ефектами. 

https://www.youtube.com/watch?v=eAyJslGik9o

Читайте також – 

Реклама тижня: кіт-пес, зомбівалентини та шоколадні яйця з сюрпризом від АТБ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку