Реклама тижня: кіт-пес, зомбівалентини та шоколадні яйця з сюрпризом від АТБ

Реклама тижня: кіт-пес, зомбівалентини та шоколадні яйця з сюрпризом від АТБ

06.02.2022 09:00
  1708
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Читати російською мовою

АТБ

До Дня всіх закоханих АТБ разом з агенцією маркетингових сервісів Twiga`Go та Artnation Corporation LTD розробили акцію під назвою LOVE Surprise та створили унікальний продукт — шоколадні яйця з сюрпризом. Всередині них знаходяться 1000 золотих та 100 000 срібних прикрас та/або сертифікати на знижку від магазину Укрзолото. Крім сюрпризу всередині яйця знаходиться валентинка з QR-кодом. Відсканувавши його, власник потрапить на сайт акції, де отримає можливість виграти інші подарунки. 

Для просування акції відеоагентство Lovivideo створили ролик у стилі пригодницького фільму. За сюжетом головна героїня залишає легендарний пакет АТБ біля входу в музей, долає складну лазерну систему охорони, знаходить потайну кнопку та заволодіває жаданим яйцем LOVE Surprise. Але потім виявляється, що це лиш миттєва фантазія клієнтки АТБ, яка приходить до тями після питання касирки “Це все?”.

Uklon

Напередодні Дня святого Валентина, Uklon запустив комунікаційну кампанію з меседжем “Твоє свято – твої правила”. Щороку напередодні Дня закоханих все перетворюється на червоно-рожево-мімімішний апокаліпсис, і майже кожен відчуває тиск суспільства через те, як потрібно святкувати у цей день. Стереотипне “ідеальне святкування” – це коли ти подарував і сам отримав валентинку від коханої людини. Але у реальному житті не у всіх є кохана людина, як і бажання дарувати валентинки. Креативна агенція IAMIDEA розробили для Uklon ідею для серії відеороликів, у яких стереотипи Дня святого Валентина постають в образах зомбівалентинів, а головні персонажі відео оминають їх, адже разом з Uklon святкують за своїми правилами. 

Eldorado

Eldorado разом із креативною агенцією IAMIDEA представили кампанію «Даруйте любов, а все інше — справа техніки». Ролик до романтичного сезону подарунків присвячений нетиповій історії кохання. У новому позиціонуванні Eldorado.ua наголошує на тому, що техніка це не найголовніше в житті, але вона завжди поряд, коли трапляється щось дійсно важливе. Як і сам Eldorado, який готовий прийти на допомогу у створенні особливих моментів. У відео закоханий маленький хлопчик, не маючи достатньо коштів на квитки в кіно, дарує дівчинці намальовані квитки, а продавець телевізорів допомагає йому влаштувати справжній кіносеанс прямо в в магазині Eldorado.

Zarina

Ювелірний Дім Zarina створив романтичну рекламну кампанію “Подарую тобі Всесвіт” до дня всіх закоханих. У ролику показано чарівний маленький Всесвіт, що існує для двох: закоханий чоловік прагне подарувати своїй коханій увесь світ

Цим відео Ювелірний Дім Zarina відкриває період найемоційнішого та найсентиментальнішого саб-бренду — Zarina Story. У колекціях цього саб-бренду представлені ювелірні прикраси для романтичних і чуттєвих натур, і за кожною з цих прикрас — особлива подія або історія. Ніжні й витончені ювелірні вироби — обручки, срібні сережки, золоті сережки з бароковим перлами, каблучки з діамантами і маленькими рубінами — ідеальний подарунок коханій на День святого Валентина. Вони створюють маленькі історії стосунків, що сплітаються у історію великого кохання. 

 Chevrolet

Кіт Волтер, який поводиться, наче пес, вже з’являвся минулого літа в рекламі Chevrolet, а зараз повернувся на екрани в зимовому проморолику Chevrolet для моделі Silverado TrailBoss. Пухнастий улюбленець полює на шайбу, задирає лапку на пожежний гідрант, відкопує, наче справжній сенбернар, потонулого в сніговому заметі лижника і женеться за листоношею, намагаючись його покусати. Така некотяча поведінка Волтера дивує усіх, хто це бачить. Власник Волтера відповідає на це зустрічним подивом. Мовляв, таке враження, що тут ніхто зроду котів не бачив.

Цікаво, що кота Волтера в цьому ролику Chevrolet загалом зіграли дев’ять різних котів, кожен зі своїм собачим умінням. Хтось із них бігає по команді, хтось — до кузова автомобіля застрибує, а ще хтось — заважає листоношам виконувати їхні службові обов’язки.

https://www.youtube.com/watch?v=a3ta5Q3ITUc

Читайте також –

Реклама тижня: Novus, Київстар, Pepsi, Gucci, Hugo Boss


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку