Даруй особливе: нова комунікаційна кампанія EVA та спеціальні акції до Дня святого Валентина

Даруй особливе: нова комунікаційна кампанія EVA та спеціальні акції до Дня святого Валентина

04.02.2022 11:30
  265
rau

Лінія магазинів EVA анонсує старт нової комунікаційної кампанії «Даруй особливе!», перші кроки реалізації якої споживачі побачать і відчують уже напередодні 14 лютого.

«Даруй особливе!» — це втілення ідеї про те, що подарунки обирати легко та приємно, коли знаєш, чого насправді хоче людина, і EVA — саме те місце, де для кожного знайдеться саме той, особливий подарунок.

До Дня святого Валентина EVA підготувала цілу низку пропозицій і приємних сюрпризів, які зроблять процес вибору подарунка ще легшим і приємнішим. Так, на клієнтів очікують не тільки знижки на продукцію до -60%, що діятимуть з 3 по 23 лютого, а й промокод від сервісу інтерактивного телебачення OLL.TV на 14-денну безкоштовну передплату при купівлі в EVA та на сайті EVA.UA більш ніж на 150 грн.

Багато акцій чекають на покупців в інтернет-магазині EVA.UA. Тут щодня діятимуть суперціни на 5 товарів із різних категорій. Кнопка «Натякни» дасть можливість підказати близькій людині, анонімно чи відкрито, що саме ви бажаєте отримати. Розділи LOVE HOURS (3 години особливих пропозицій на день) та «Зірковий час» (нічні акції), які теж діятимуть у цей період, — це додаткова нагода зекономити й отримати знижку навіть на ті бренди, продукти яких рідко пропонуються за акційними цінами.

Святкування Дня усіх закоханих відбуватиметься і в соцмережах національного ритейлера. Там проходитимуть живі трансляції з оглядом потенційних подарунків, які можна придбати в EVA, а також «живий» ефір на тему «Як підготувати підлітків до 14 лютого». До того ж у соцмережах EVA можна буде прочитати колонки відомих блогерів з їхніми ідеями презентів своїй другій половинці, а в мережі TikTok з’являться огляди подарункових наборів із магазину EVA.

«Кожна людина по-своєму особлива: у мріях, уподобаннях, цілях. Ми цікавимося геть різним та полюбляємо різні речі, але є те, що нас об’єднує! Кожен може знайти в EVA особливий подарунок для коханого чи коханої, подруги чи колеги, матусі або для себе особливого. Саме цю просту і водночас важливу ідею було покладено в основу нової комунікаційної кампанії, яку ми плануємо розвивати протягом року», — коментує Василина Петлицька, заступниця директора з маркетингу лінії магазинів EVA.

Довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент декоративної косметики, парфумерії, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби для догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».

Починаючи з 2019-го, мережа утримує звання «Ритейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. У 2019 році компанія отримала нагороду «За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками» від виставки InterCHARM. Крім того, товари власних торгових марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках у галузі приватних марок: PLMA (Private Label Manufacturers Association) у Нідерландах та Vertex Award.

За 19 років компанія зросла до понад 1100 магазинів по всій Україні, представивши більш ніж 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше у своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, та має у своєму портфелі 51 ВТМ. Нині штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 15 000 осіб.

Читайте також –

Огляд новин healthy&beauty: EVA, Brocard, ISEI та аптека Біла ромашка


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку