Дослідження The Influencer Marketing Factory: Соціальна комерція переживає бум
Майже 30% опитаних респондентів купують товари в соціальних мережах не рідше одного разу на тиждень, а 24% купують частіше ніж раз на тиждень.
Понад 82% респондентів зазделегідь дізнавалися про продукт у соціальних мережах та купували його за допомогою мобільного телефону. Про це свідчить нове дослідження про соціальну комерцію The Influencer Marketing Factory.
За даними дослідження, дедалі більше людей віддають перевагу онлайн-покупкам (40%) порівняно з покупками лише в магазині (13%). Майже половина (47%) використовують обидва способи покупок.
Однак частка покупців, які здійснюють покупки лише в інтернеті, значно вища серед клієнтів молодого віку.
Близько 57% із 1000 опитаних клієнтів заявили, що раніше купували щось під час перегляду прямої трансляції у додатку для соціальних мереж, при цьому 72% високо оцінили цей досвід.
Колосальні 29% купують товари в соціальних мережах не рідше одного разу на тиждень, а 24% купують частіше ніж раз на тиждень.
Мода, краса та товари для дому є кращими категоріями для покупок у соціальних мережах, що не дивно, якщо поглянути на домінуючих рекламодавців та акаунти в Instagram.
У той час як акаунти брендів були домінуючими факторами, які спонукали покупців здійснювати покупки, інфлюенсери посідали друге місце та випереджали сім’ю й друзів.
У святковий сезон 76% опитаних респондентів купували щось у соціальних мережах.
Джерело: MMR
Читайте також –
Дослідження Accenture: Соціальна комерція зростатиме втричі швидше, ніж e-commerce