Класс Гагаріна: як виглядає найбільший ТЦ мережі Класс у Харкові (фотоогляд)

Класс Гагаріна: як виглядає найбільший ТЦ мережі Класс у Харкові (фотоогляд)

22.01.2022 09:00
  3384
Микола Маранчак

Найбільший торговий центр Класс відкрився біля ст.м. «Проспект Гагаріна» та став 14-м у харківській мережі.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомляє рітейлер, торговий центр розташований за адресю пров. Донецький, 18, навпроти залізничного вокзалу “Левада”. На фасаді будівлі розташовано багато дрібних магазинів, в яких можна випити каву, скуштувати коржі з тандиру, купити тютюн, квіти та приладдя для риболовлі.

На першому поверсі розмістився якірний орендар – однойменний супермаркет Класс площею 4000 кв. м – в асортименті якого можна знайти різноманітні продукти харчування, в тому числі м’ясні вироби, овочі, фрукти, морепродукти та інше. Покупців обслуговує 27 кас, в тому числі каси самообслуговування.

Для всіх бажаючих перекусити в торговому залі супермаркету облаштований фуд-корт з відкритою кухнею, де можна спостерігати за процесом приготування замовлених страв. Всього їх в асортименті понад 150. Неподалік також розташований відділ готових страв, кондитерських виробів і кулінарії, представлений у вигляді острова вітрин.

Графік роботи супермаркету з 7:00 до 23:30.

Крім того, на першому поверсі торгової галереї розмістився магазин Comfy, а на другому – відкрилися магазини Colin’s, Цитрус, Sіnsay, Mida, Giulia, Master Zoo, E-tage та інших рітейлерів. Також тут знаходиться кафе 50th Parallel. В торговому центрі присутній підземний паркінг.

Довідка. Мережа супермаркетів Класс працює у Харкові з 2001 року. Власник мережі – харківський бізнесмен, депутат Харківської міської ради Олександр Лобановський. Зараз рітейлер об’єднує 14 торгових точок (сім з них – повноцінні торгово-розважальні центри), які щодня обслуговують 100 000 сімей. Асортимент мережі налічує більше 90 000 SKU. Також, мережа реалізує товари під власними торговими марками «ЩЕ-Б-ПАК» (середній ціновий діапазон) та «Кращий вибір» (економ-сегмент).

Також в мережі є магазини канцтоварів “Карандаш”, магазин дитячих товарів Bambini, магазин товарів для будинку Style Home, ресторани Amato і кафе “Территория отдыха”. А під брендом Daily у рітейлера відкрито відділ піци, фуд-корт в центрі одного з супермаркетів, кондитерська, кафетерій і пекарня.

Фото: Hitline, Харківблог

Читайте також

На передовій: огляд регіональних торгових мереж східної України


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  217
Усі новини ринку