Дослідження Accenture: Соціальна комерція зростатиме втричі швидше, ніж e-commerce

Дослідження Accenture: Соціальна комерція зростатиме втричі швидше, ніж e-commerce

18.01.2022 07:45
  1396
Володимир Тиравський

Зростання соціальної комерції залежатиме від споживачів покоління Z та міленіалів, які є діджитал-аборигенами.

Глобальна індустрія соціальної комерції зростатиме втричі швидше, ніж традиційна електронна комерція, з $492 млрд у 2021 році до $1,2 трлн до 2025 року. Про це йдеться у новому звіті Accenture під назвою «Чому шопінг готовий до соціальної революції», повідомляє RAU з посиланням на MMR.

Зростання буде зумовлене споживачами покоління Z та міленіалами, на частку яких до 2025 року припадатиме 62% глобальних витрат на соціальну комерцію. Майже дві третини (64%) користувачів соціальних мереж – приблизно 2 мільярди покупців – заявили, що здійснили покупку у соціальних мережах за останній рік.

Прогнозоване зростання соціальної комерції з 10% усієї електронної комерції до 17% до 2025 року пов’язане з тим, що платформи, бренди та роздрібні продавці продовжують вкладати значні кошти та співпрацювати у цьому просторі.

Соціальна комерція, яку у звіті Accenture визначають як інтеграцію соціального досвіду й транзакцій електронної комерції в єдиний шлях до покупки, що підтримується платформою, стане більш пріоритетним завданням для брендів та рітейлерів, оскільки споживачі проводять більше часу на платформах соціальних мереж у пошуку новин, розваг та спілкування.

Як і очікувалося, зростання соціальної комерції залежатиме від споживачів покоління Z та міленіалів, які є діджитал-аборигенами. У той час як до 2025 року на міленіалів буде припадати 33% ринку соціальної комерції, витрати покоління Z у цій сфері зростатимуть швидшими темпами. У звіті також зазначається, що найбільша кількість покупок у світі припадатиме на одяг (18%), побутову електроніку (13%) й товари для дому (7%), а продажі свіжих продуктів та закусок (13%) характерні лише для Китаю.

Тим не менш, довіра до соціальної комерції залишається високим бар’єром для входу, оскільки половина опитаних користувачів соціальних мереж стурбовані тим, що такі покупки не будуть захищені або відшкодовані належним чином — аналогічна проблема була, коли з’явилася електронна комерція. Розрив у довірі свідчить про те, що бренди, платформи і рітейлери ще мають зробити велику роботу, аби зняти побоювання клієнтів і отримати вигоду з інтересу до покупок у соціальних мережах.

Платформи взяли на себе ініціативу у соціальній комерції: Facebook та Instagram, Snapchat та TikTok від Meta впроваджують функції покупок та партнерські відносини, які прагнуть підвищити популярність брендів та споживачів. Walmart також уклав кілька партнерських угод, продовжуючи нарощувати свої можливості у сфері соціальної комерції.

Читайте також –

Нові виклики: як тренди маркетингу змінять ринок рітейлу України в 2022 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку