Олена Вдовиченко, Metro Cash&Carry Ukraine: Омніканальність дозволяє наростити частку на ринку, не відкриваючи нових торгових центрів

Олена Вдовиченко, Metro Cash&Carry Ukraine: Омніканальність дозволяє наростити частку на ринку, не відкриваючи нових торгових центрів

12.01.2022 08:15
  1273
Володимир Тиравський

Гібридна модель: офлайн плюс онлайн, залишиться актуальною у ритейлі ще найближчі десять років.

Олена Вдовиченко, СЕО Metro Cash&Carry Ukraine, у своїй колонці на Forbes розповіла, наскільки зросла частка ecommerce у їх мережі за останні два роки, чому вигідно розвивати власні торгові марки, як залишатись конкурентними за ціною, скоротити обсяг роботи персоналу й ефективніше знаходити нові джерела товарів. RAU пропонує ознайомитись з цією колонкою.

Щоб конкурувати із магазинами біля дому, активно розвиваємо e-commerce. Омніканальність дозволяє наростити частку на ринку, не відкриваючи торгових центрів. Українці добре реагують на цю модель.

За останні два роки частка e‑commerce зросла у нас із 3% до 10%. Для порівняння: загалом на ринку частка онлайн‑продажів – 1,5%. І ми бачимо позитивний тренд. Упродовж кількох років вона може зрости до 5%. Цього замало, аби повністю переходити в інтернет. Тому гібридна модель, офлайн + онлайн, залишиться на найближчі 10 років.

Розвиваємо власні торгові марки. Їхня частка сягає 17%. До 2026‑го року плануємо довести її до 24–25%. Це товари із сусідніх країн і Західної Європи. Для будь‑якого рітейлера такі товари – велика прибутковість. Маржа не ділиться на постачальників, немає витрат на рекламу. В Україні цей ринок порівняно із Західною Європою та США все ще активно розвивається. Він зростатиме двозначними цифрами.

Щоб бути конкурентними за ціною, постійно мінімізуємо витрати, підвищуємо ефективність процесів і транзакцій. Наприклад, скорочуємо неефективні позиції в асортименті та збільшуємо продаж на одному найменуванні товару.

У торгових центрах, окрім кас самообслуговування, впроваджуємо fast checkout, аби покупець, самостійно відсканувавши товар, швидше оплачував його на виході. Таким чином, ми скорочуємо обсяг роботи персоналу, приділяючи більше часу аналізу споживача та пропозицій.

Збільшуємо кількість аналітиків, роботизуємо повторювані процеси й розширюємо кругозір відділу закупівель. Мета – ефективніше знаходити нові джерела товарів.

Читайте також –

CEO Metro Cash&Carry Ukraine: Обсяг HoReCa-ринку в Україні відновиться через 3-4 роки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку