Мережа магазинів Estro стала членом Асоціації рітейлерів України

Мережа магазинів Estro стала членом Асоціації рітейлерів України

29.12.2021 07:45
  789
Костянтин Симоненко

Бренд Estro працює на ринку майже 10 років і представлений 29 роздрібними магазинами у топових ТРЦ України та інтернет магазином estro.ua.

Цей матеріал доступний російською мовою

Мережа магазинів Estro – один з лідерів українського fashion-рітейлу, що представляє взуття та аксесуари для жінок та чоловіків. Нещодавно асортимент бренду також було доповнено колекцією одягу. Головна перевага бренду – Estro представляє найкращі світові тренди сьогодення.

У бренді представлені дві лінії: Estro – актуальні трендові моделі, сучасна класика та ES8 – спортивна лінійка для активної аудиторії. Крім двох основних колекцій весна-літо та осінь-зима, асортимент магазинів постійно оновлюється та доповнюється кілька разів на сезон. Важливою перевагою бренду є якість товару та високі стандарти обслуговування клієнтів.

Керівництво та колектив RAU вітають приєднання компанії до членів Асоціації та сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.

Хто серед членів RAU

Стати членом RAU

Читайте також –

Мережа магазинів Рукавичка стала членом Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  112
Усі новини ринку