Реклама тижня: Comfy, Сушія, Toyota, Mercedes-Benz, Zara
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Comfy
Comfy і banda запустили рекламну кампанію про нездійсненні новорічні обіцянки, які багато хто дає як собі, так і іншим. Щороку майже усі обіцяють собі з 1 січня почати вчити англійську, сісти на дієту та, звичайно, піти до спортзалу. А потім увесь наступний рік докоряють собі за невиконані обіцянки.
Команда Comfy закликає легше та веселіше ставитися до новорічних обіцянок, адже вони часто так і залишаються обіцянками, і в цьому немає нічого страшного. У цьому ролику команда мережі пообіцяла у новому році знімати тільки серйозну рекламу, як і всі великі бренди. Але ця обіцянка, скоріше за все, так і лишиться невиконаною. На відміну від знижок до 50% на подарунки до зимових свят, які вже діють у магазинах мережі.
Сушія
У новій іміджевій рекламі для мережі суші-барів Сушія від idealers «заморозили» чоловіка на цілих 15 років, щоб він міг порівняти смак суші різних часів. Ролик було створено в жанрі мок’юментарі, який у фіналі трансформується у повноцінну продуктову рекламну кампанію. За сюжетом чоловік добровільно заморозив себе на п’ять років заради експерименту з перевірки якості суші у майбутньому. Але про нього випадково забули і розморозили лише через 15 років. У фіналі виявилось, що за цей час суші стали ще кращими.
Toyota
Toyota створила нову святкову рекламу, у якій розповідає, чому важливо ділитися щастям під час Різдва. Хвилинний ролик під назвою Nora’s Joy розповідає про подорож жінки, яка знаходить здатність магічно відкриватися.
У анімованому ролику глядачі мають можливість слідкувати за головною герїнею Норою, коли вона взаємодіє з іншими у своїй спільноті: колега-водій, діти, нагромаджені подарунками, навіть сім’я, у якій, здається, всі в безпеці в сяйві свого дому. Тим часом Нора намагається відірватися від свого щастя, яке проявляється як світло, схоже на світлячка, що виривається з її грудей. Глядач бачить як героїня їздить своїм містом на Toyota Tacoma, і як вона переживає все більше і більше емоцій з кожною секундою, доки не вирішує звільнити свої почуття.
Mercedes-Benz
На початку цьогорічного святкового сезону бренд Mercedes-Benz USA запустив різдвяну кампанію, щоб представити перший в історії повністю електричний EQS та просунути культовий зимовий захід бренду. Для просування нового електромобіля компанія перезапустила казку про Ебенезера Скруджа з класичної повісті Чарльза Діккенса «Різдвяна історія». У рекламі Скрудж здійснює подорож з історії мобільності.
Оскільки американські споживачі все більше використовують електричний транспорт, переказ цієї традиційної історії спрямований на зміцнення позиції Mercedes-Benz як luxury автомобіля номер один у світі.
https://www.youtube.com/watch?v=z2nhEEYyNAQ
Zara
Нещодавно Zara презентувала повнометражний різдвяний фільм, який зняв італійський режисер Лука Гуаданьїно відомий за фільмом “Клич мене своїм ім’ям”. Дія кінострічки O Night Divine (“О, священна ніч”) розгортається напередодні Різдва. Сюжет фільму розповідає історію п’яти незнайомців, чиї долі випадково перетинаються у фешенебельному готелі у Швейцарії.
У ньому знялися такі актори як Алекс Вульф, Хейлі Гейтс та Джон Райлі. Актори носять оксамитові вечірні сукні, романтичні блузи, об’ємні светри — однотонні або зі строкатим малюнком, приталені спідничні костюми, лаконічні пальта та масивні прикраси. Сценаристом фільму став Майкл Мітнік, а музику написав триразовий номінант на премію Оскар, композитор Альберто Іглесіас.
Читайте також –
Реклама тижня: Eldorado, Ябко, Епікур, Hyundai та Людина-Павук