Їж, пий, працюй: як мікс комерційних приміщень у ТРК Victoria Gardens допомагає розвитку орендарів

Їж, пий, працюй: як мікс комерційних приміщень у ТРК Victoria Gardens допомагає розвитку орендарів

15.12.2021 08:30
  2892
rau

Засновники мережі сім’ї ресторанів NOA, Tomatina, UNA PINSA та Poke Lulu Андрій Калітовський та Віталій Каленик про вдалий старт бізнесу в одному з найбільших торгово-розважальних комплексів Західної України – Victoria Gardens.

Цей матеріал доступний російською мовою

Мікс комерційних приміщень у ТРК Victoria Gardens допоміг рестораторам вдало почати свій бізнес, а згодом – розширити мережу закладів та зростати разом із ТРК. В інтерв’ю для RAU засновники мережі сім’ї ресторанів NOA, Tomatina, UNA PINSA та Poke Lulu Андрій Калітовський та Віталій Каленик розповіли, як саме це їм вдалося, і чим може бути вигідна синергія ТРК та ресторанного бізнесу.

– Скільки всього ваших закладів працює у Victoria Gardens, та яку площу вони займають? Чому при відкритті свого першого ресторану обрали на той час ще новий ТРЦ, якими міркуваннями керувались?

Віталій Каленик: Зараз у нас працює чотири заклади – це салат-паста бар Tomatina, ресторан пан-азійської кухні NOA та ще два формати на фуд-корті: заклад з римською піцою UNA PINSA та Poke Lulu з гавайськими поке-боулами. Загальна площа наших закладів у Victoria Gardens – майже 950 кв. м. Перший наш заклад Tomatina ми планували відкрити у центрі Львова та, на жаль, угода зірвалась, що неабияк нас засмутило. Через деякий час нам запропонували приміщення у ТРК Victoria Gardens. Відверто кажучи, ми не вагались та швидко прийняли рішення про підписання договору оренди. Хоча на той час торговий центр був наймолодшим серед ключових існуючих ТРЦ у Львові, він вже міг похвалитися сильними розважальними складовими: кінотеатром та боулінгом, а на першому поверсі – одним з найбільших та найкращих супермаркетів у місті. До того ж, для нас цікавою була сама локація, адже ТРК розміщений у районі, який є осередком потужних IT-компаній України. Ми добре розуміємо потенціал цього району, і на початку 2022 року презентуємо свій новий амбітний проект, який, переконані, здивує всіх.

– Чи задоволені ви результатами їх роботи, чи виконуються планові показники по продажах, сумі середнього чека?

Андрій Калітовський: Ми ростемо разом з торговим центром та відкриваємо заклади у нових форматах. Мабуть, це найкраще описує рівень задоволеності результатами роботи. Хоча добре пам’ятаємо часи, коли все було не так гладко. Після феєричного відкриття, на жаль, нам довелось пережити кілька місяців з низькими продажами та, практично, відсутністю клієнтів. Згодом ТРК отримав стрімкий імпульс розвитку після зміни власників (з березня 2018 року ТРК Victoria Gardens знаходиться під управлінням Dragon Capital Property Management, – прим. ред), тоді була вибудована чітка стратегія розвитку ТРК, а також налагоджена комунікація з орендарями. Відбулись кардинальні зміни в пулі орендарів і в комунікації з відвідувачами через сильний маркетинг. Як наслідок – кількість гостей в ТРЦ виросла втричі. Варто віддати належне службі експлуатації ТРК, яка створює та підтримує комфортні умови для орендарів та відвідувачів у будь-яку пору року. То ж, якщо не брати до уваги роботу в період карантинних обмежень, можемо сказати, що компанія виконує поставлені цілі.

– Є у вас заклади по-за межами Victoria Gardens, і якщо є – то як показники їх роботи відрізняються від ресторанів в ТРЦ?

ВК: Загалом у нас є 11 закладів, з яких 4 знаходиться у ТРК Victoria Gardens. Це єдиний ТРК де ми представлені всіма брендами компанії. Варто зазначити, що кожен свій бренд ми починали розвивати власне у Victoria Gardens, і кожен з них є флагманським.

– Як побудована маркетингова співпраця з ТРЦ: є якісь спільні акції, активності, заходи по залученню додаткових відвідувачів?

АК: У нас створений спільний чат в месенджері з відділом маркетингу Victoria Gardens для швидкої комунікації. Так ми оперативно все вирішуємо та обмінюємося думками. Варто зазначити про швидкість прийняття рішень: сьогодні придумали, завтра – реалізували. Також завжди активно беремо участь у всіх маркетингових активностях ТРК та щедро наповнюємо призові фонди, а інколи навіть готові перевиконувати плани. Згадалась спільна акція ТРК із закладами фуд-корту, коли весь жовтень у всіх ресторанах та кафе по понеділках діяла знижка -50%. Акція стала досить популярною, вишикувались навіть черги. Тоді наші працівники з Tomatina начистили 147 кг моркви, а відвідувачі у NOA скуштували 9154 шматочки суші за один день – це були рекордні цифри.

– У 2020 році у Victoria Gardens було завершено будівництво офісних приміщень в рамках реконструкції проекту. Ваша компанія стала одним із перших орендарів і офісів – з чим було пов’язане рішення про релокацію офісу? В чому ви вбачаєте переваги від розташування офісу поруч зі своїми ресторанами та у ТРЦ зокрема?

ВК: Нещодавно ми відсвяткували п’ятирічний ювілей (до речі, день народження нашої компанії співпадає з днем народження ТРК). За цей час наш офісний колектив динамічно зростав від 5-ти працівників на самому початку до 32-х зараз. Коли дізналися що керуюча компанія планує будувати офіси, відразу зрозуміли що це ще один хороший шанс для нашого бізнесу. Тепер, коли наш офіс знаходиться у торговому центрі, ми можемо оперативно контролювати роботу ресторанів, бути ближчими до наших співробітників та гостей. Мені здається, що для компаній, які працюють в ресторанному бізнесі й не тільки, бути ближче до своїх закладів та до гостей – це первинно.

– На вашу думку, наскільки ефективне поєднання на одній локацій торгової, ресторанної та офісної складових? Чи відчувається ефект синергії від такого об’єднання?

АК: Вважаємо, що за такою моделлю майбутнє. Це дуже ефективне поєднання, оскільки, економить єдиний невідновлювальний ресурс – час. В першу чергу – це значна економія часу в обідню перерву. Дуже зручно, коли після роботи не потрібно нікуди їхати, всі покупки можна зробити в одному місці, відповідно, наші співробітники це високо цінують і для них це велика мотивація. А ще можна сходити у кіно. Тут є все що треба, тому ми дуже раді що переїхали.

-Як пройшли період карантинів 2020-початку 2021 років, як домовлялися з ТРЦ і на яких умовах вдалося знайти компроміс?

ВК: Впевнено можемо сказати, що із докладеними зусиллями ми все ж пройшли досить успішно жорсткий період обмежень, якщо можна так сказати. Перш за все зазначимо, що ми зберегли усі заклади та всю команду успішних менеджерів. Було важко, коли доводилось зменшувати оплату праці працівникам, а з деякими працівниками довелося попрощатися. Криза завжди показує реальну цінність та вклад кожного у розвиток компанії. Дуже цікаво спостерігати як поводять себе деякі менеджери. Хтось викладається на повну, а хтось йде на повний «лежачий» карантин.

По кожному бренду ми домовлялись окремо, оскільки деякі заклади працювали на доставку, деякі довелось зачинити на період локдауну. Орендні платежі звісно переглядались, з індивідуальним підходом до кожної ситуації. Приємно те, що керівництво ТРК, розуміючи ситуацію, намагалось зберегти як орендарів так і їх команди, не заганяючи орендними та іншими платежами у “боргові ями”. Тож процес відновлення після локдауну був коротким та безболісним. Така стратегія себе виправдала на 100%, оскільки показники нашого товарообігу та відвідуваності після карантину у 2021 році перевершили 2019 рік.

– Які заходи вживаєте в період локдаунів, чи виробили спільний з ТРЦ план антикризових дій?

АК: Ми компанія, яка одна з перших серед ресторанних компаній у Львові вакцинувала співробітників на 100%. Більшість наших колег повністю провакцинувалась ще у травні-липні. Ми з керівництвом ТРК ведемо постійний діалог, та працюємо над тим, щоб мінімізувати втрати під час обмежень. У ТРК розміщені пункти вакцинації та пункт тестування на ковід, відповідно, кожен гість може вакцинуватись або зробити тест і відвідати улюблений ресторан, сходити в кіно чи придбати одяг.

– Ваші плани і прогнози на кінець 2021-го та 2022 рік: чого очікуєте, що викликає найбільше занепокоєння, що може допомогти розвитку бізнесу?

ВК: Враховуючи достатню кількість вакцини в Україні, хочеться вірити, що у 2022 році вже не буде жорстких локдаунів. Європейський досвід показує, що без цього можна обійтись. Найбільше занепокоєння в тому, щоб влада не заважала бізнесу працювати, вводячи якісь додаткові обмеження, при цьому розуміючи, що ефекту від них жодного не буде.

Враховуючи, що сфера гостинності в умовах пандемії є ризиковою сферою, банки дуже неохоче йдуть на кредитування ресторанних компаній. Хочемо, щоб таке ставлення змінилось. Але ми маємо гарні кейси роботи з міжнародним Європейським банком. Доступне кредитування бізнесу може значно прискорити економічний розвиток не лише HoReCa, але й інших сфер економіки.

Дуже хочемо щоб у 2022 році нашим гостям не потрібно було заходити до ресторану в масці, щоб можна було подорожувати світом без жодних тестів та обмежень і жити на повну.

Читайте також –

H&M відкрив двоповерховий магазин у львівському ТРК Victoria Gardens (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку