Реклама тижня: Varus, Novus, Фокстрот, WOG, Samsung і новорічні свята
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Varus
У Дніпрі вперше запустили новий сервіс Varus Drive для клієнтів-автомобілістів. Клієнт може зробити замовлення онлайн на go.varus.ua і отримати його в точці видачі, не виходячи з машини. Щоб прорекламувати новий сервіс, мережа супермаркетів створила ролики, де в жартівливій формі розповідають про перевагу покупки, що дозволяє не витрачати час на похід в магазин і очікування в чергах на касах.
Novus
Напередодні свят за дотриманням якості продуктів в Novus взявся стежити Санта Клаус. Принаймні так в мережі називають хіпстера на гіроборді, який ніби замаскувався Санта “під прикриттям”. Супроводжує святкового персонажа ельф, який також не проти поласувати в супермаркеті готовою продукцією. Новорічна кампанія стартувала 1 грудня та охопила радіоефіри, зовнішню та діджитал-рекламу.
Фокстрот
У новій рекламній кампанії Фокстрот і Havas Ukraine навіть звичайна подушка здатна виконати заповітне бажання на День святого Миколая. Кожен обирає подарунок «під подушку» на свій смак: холодильник, новенький смартфон або «плазму». Адже неважливо скільки тобі років – 7 чи 37: отримати подарунок має кожен, головне щоб “вліз у бюджет”.
Samsung Україна
До свят готові вже також в українському підрозділі Samsung. Цього року в компанії вирішили показати, що телевізори — кращі подарунки на свята. Обговорили це питання через новорічні іграшки, які зібралися на святкову онлайн-конференцію, аби похвалитися подарунками своїх людей. Реалізувати задумане допомогли режисер Марія Халпахчі та студія Lumiere Production.
WOG
Основою нової креативної кампанії мережі АЗС WOG стали емоцій. На думку креативників компанії, коли споживачі отримують новий позитивний досвід, то подумки говорять собі: «Ну, це просто WOGонь!» Ані землетрус, ані собака, ані бешкетна дитина не здатні відволікти героїв сюжетів від задоволення. А от чи стане фраза про “WOGонь” крилатою на WOG – буде цікаво постесрігати.
Бонус: Епіцентр
Читайте також
Реклама тижня: креатив від АТБ, Бон Буассон, Borjomi, ASUS та Louis Vuitton