Огляд новин fashion-рітейлу: H&M, Lacoste, Sinsay, Intertop, New Yorker та інші
Новий H&M у Києві, Intertop і Adidas у нових форматах, перший магазин Love Stories в Україні, флагманський магазин Sinsay, бутік Lacoste у концепті Le Club Evolution та інші новини мереж магазинів одягу та взуття.
Цей текст доступний також російською мовою
Love Stories відкрив перший магазин в Україні
Перший в Україні офіційний магазин бренду родом з Амстердаму Love Stories площею 63 кв. м відкрито у другій черзі Blockbuster Mall. Про відкриття першого офіційного магазину бренду Love Stories в Blockbuster Mall RAU повідомила прес-служба міжнародної компанії Colliers Ukraine. Love Stories – бренд жіночої білизни, що не обмежується правилами та вільно комбінує нетрадиційні матеріали в ідеальне поєднання кольорів, візерунків та принтів. Пріоритет Love Stories – комфорт. Зараз асортиментний ряд бренду включає жіночу білизну, купальні костюми, піжамні комплекти та пляжні сукні.
Бренд Lacoste відкрив бутік у концепті Le Club Evolution
Новий магазин французької мережі знаходиться на першому поверсі ТРЦ Respublika Park та займає 205 кв. м. Особливістю торгової точки є широкий асортимент, а також наявність унікальних моделей одягу, представлених тільки в цьому магазині. У магазині клієнти можуть підібрати стильний та якісний одяг, насолодитися атмосферою спортивної елегантності, відчути філософію та дух бренду та стати частиною легендарної історії.
Це 14-й магазин мережі Lacoste (12 концептуальних та 2 аутлети), яка працює в Україні з 2008 року. Французька компанія з виробництва одягу, взуття, парфумерії та різних шкіряних виробів заснована в 1933 році.
Новий H&M у Києві
10 грудня шведський бренд H&M відкриє дев’ятий магазин в Україні – в новому ТРЦ Respublika Park на Теремках. Магазин загальною площею близько 2200 кв. м виконаний у новій концепції бренду з меншим впливом на довкілля. Матеріали, використані в інтер’єрі, більш екологічно чисті, а освітлення із застосуванням найсучасніших LED-технологій у поєднанні з інноваційною системою вентиляції зменшує вуглецевий слід магазину на 40%. Традиційно, в магазині H&M представлений одяг для всієї родини.
Intertop представив інноваційний формат магазину
Український рітейлер Intertop Ukraine презентував нову концепцію свого мультибрендового магазину Intertop. Компанія створила технологічний fashion-простір у ТРЦ Respublika Park, у якому представлені різні категорії товарів – одяг, взуття, аксесуари та навіть косметика. Intertop оновив дизайн магазину – змінив кольорову палітру на яскравішу та став більш ергономічним. Оновлений простір має чітке і зрозуміле зонування за стилями, брендами та типами товарів. Його формат передбачає два принципово різних маршрути. Перший дозволяє швидко отримати та оплатити онлайн-замовлення. Другий пропонує покупцям розслабитись та насолодитися процесом шопінгу.
Флагманський магазин Sinsay у Вінниці
ТРЦ Sky Park продовжує посилювати свій tenant-mix. У листопаді перелік брендів доповнив магазин Sinsay, що входить до польської LPP Group. Магазин займає весь третій поверх торговельно-розважального центру. Загальна площа об’єкту складає близько 1200 кв. м. Асортимент бренду включає в себе одяг, взуття, прикраси, аксесуари та товари для дому, також є доросла, підліткова та дитячі лінії.
Adidas відкрив перший магазин нового формату
Перший флагман Adidas Terrex в Європі пропагує екологічність, зосереджуючись на відкритому одязі та взутті. Як повідомляє AllRetail, об’єкт знаходиться у Мюнхені та має торгову площу 370 кв. м. Дизайн магазину передбачає використання ресурсозберігаючих і переробних матеріалів. Магазин пропонує повний асортимент продукції Terrex, включаючи піші прогулянки, альпінізм, трекінг, катання на гірських велосипедах та численні зимові види спорту.
Новий New Yorker у Херсоні
У ТРЦ Fabrika відкрився німецький магазин одягу та аксесуарів New Yorker. Загальна площа нового магазину склала 1300 кв. м. Брокером з підписання договору виступила компанія Retail&Development Advisor (RDA). Партнером з ремонту магазину виступила компанія Synergy Construction.
Мережа New Yorker – це понад 1100 магазинів у 46-ти країнах світу. Компанія співпрацює не тільки з модними модельєрами, але й з успішними музикантами, такими як Madonna та Lady Gaga. New Yorker орієнтується переважно на молодь. Саме молоді люди є основними клієнтами, які формують попит компанії. Асортимент включає сучасний одяг різних стилів.
Читайте також
Огляд новин fashion рітейлу: H&M, LC Waikiki, бренди Inditex, Lacoste, Ecko Unltd та інші