Реклама тижня: креатив від АТБ, Бон Буассон, Borjomi, ASUS та Louis Vuitton

Реклама тижня: креатив від АТБ, Бон Буассон, Borjomi, ASUS та Louis Vuitton

05.12.2021 09:00
  1852
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Читати російською мовою

Бон Буассон

Бон Буассон разом із креативним агентством Tabasco анонсує зіркового бренд-амбасадора в рамках нової рекламної кампанії, яким стала відома співачка Віра Брежнєва. Український ринок мінеральних вод досить конкурентний, тому перед командою Tabasco стояла задача у простій формі пояснити та нагадати споживачам про всі особливості води Бон Буассон.

У ролику показано три образи Віри Брежнєвої: активна Віра, якій високий рівень pH води допомагає постійно оновлюватися; Віра – бізнес-леді, чий розум підтримує оптимальний склад мінералів; та Віра-богиня, яка завдяки природності води щодня почувається неперевершено.

Borjomi

Бренд Borjomi запустив нову рекламну кампанію зі слоганом «Оживи себе з Borjomi». Пропонуючи сучасний погляд на грузинський спосіб життя та відроджуючи легендарного оленя, новорічна рекламна кампанія віддає шану природі Грузії, її спадщині та новій хвилі грузинського креативу. По стародавній легенді джерело Боржомі для людей відкрив молодий олень, коли рятувався від мисливців, які переслідували його. Саме він став ключовим символом кампанії, бувши багато років важливою частиною історії бренду Borjomi. Щоб перенести героя оповіді в сучасний світ, образ культового оленя було оновлено та впроваджено у дизайн обмеженої серії упаковок, у новорічні ролики та рекламні активації. Мета кампанії – перетворити оленя Borjomi на символ енергії, що оживає під час новорічних свят.

Обличчям кампанії “Оживи себе з Borjomi” стала відома грузинська топ-модель Ліка Рігвава. Також у зйомках реклами бренду взяли участь популярні грузинські представники шоу-бізнесу. Музику для кампанії написав популярний музичний продюсер Грузії Олександр Кордзая (Kordz): ремікс на його хіт “Untitled Fantasy” був спеціально створений для новорічного ролика.

АТБ

Напередодні зимових свят мережа АТБ пропонує покрутити колесо фортуни на сайті та виграти подарунок під ялинку, який вирушить до переможця ще до закінчення акції. Головним подарунком цієї масштабної акції є 1,8 млн грн на придбання таунхауса.

Для промо всеукраїнської акції рітейлер запустив нову рекламну кампанію, якій порушив традиції запрошувати для участі у відео роликах українських селебріті. Цього разу креативна команда вирішила зробити ставку на сингл, текст і мотив якого запам’ятовуються вже з першого прослуховування і неодмінно будуть асоціюватися з мережею АТБ. Додали кілька рухів, які легко запам’ятовуються, та колоритних персонажів. У цьому кумедному ролику охоронець грає ковбасою на барабанах, а фея-касирка чаклує над домом мрії. Над проектом національних масштабів працювали одразу три агенції у складі омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine. Команда Twiga`Go стала лідером з розробки та реалізації промо. Агенція Lions працювала над концепцією кампанії, а креативне відеоагентство Lovivideo очолило виробництво рекламного відео.

Louis Vuitton

Модний будинок Louis Vuitton запустив різдвяну кампанію, створивши зимову казку під звуки Young Hearts Run Free. У кампанії знялася французька актриса Стейсі Мартін, яка також є амбасадором модного будинку. Режисером став номінант премії Оскар Роман Коппола. У ролику показується чарівна атмосфера новорічних свят під час зустрічі з друзями та сім’єю, захоплення від подарунків, радість від веселих подорожей та легке віддчуття таємничості і магії, яка усім так подобається у цю пору року.

https://www.youtube.com/watch?v=wFrn7GjzSnI

ASUS

Нову глобальну кампанію для ASUS зняв на Київському суднобудівному заводі український режисер Євгеній Головатенко за участі українського продакшену 2332. Ролик має запустити глобальну кампанію, присвячену новій лінійці OLED-екранів ноутбуків бренду. Його знімали на суднобудівному заводі, пшеничному полі під Києвом та в одному з павільйонів.

Серед візуальних референсів режисера були «Віднесені привидами» Хаяо Міядзакі, «Сім» Девіда Фінчера та класичні екшн-фільми. Для кожної сцени глядач може придумати власну маленьку історію. У ролику супергероїня самотужки веде бійку з цілою бандою, перемагає, і на заході сонця зустрічається зі своїм коханим. Кожна сцена ролику має свій колір, а сама бійка виглядає переважно як битва силуетів. А остання сцена майже зібрана з частин та елементів попередніх і замикає всю історію. Основний акторський склад — каскадери зі знанням бойових мистецтв. Саундтрек до відео створив Сура Томасян, який співпрацює з Іваном Дорном.

Читайте також – 

Реклама тижня: Алло, Comfy, Vodafone, IKEA та Apple


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку