Чорна п’ятниця 2021 по-українськи: зміна традиційних дат і популярних категорій
У Чорну п’ятницю українці збільшили число покупок на 118%, а їх суму — на 135%. Середній чек онлайн-замовлення в розпродажні дні збільшився на 8% і склав близько $46,5. Більше половини продажів припало на маркетплейси.
Цей текст доступний також російською мовою
За першими оцінками експертів, обсяг онлайн-продажів в цьому році в саму Чорну п’ятницю трохи скоротився — з торішніх $9 млрд до $8,9 млрд. І ось перша причина: в минулому році розпродаж проходив в рамках тотального локдауну в багатьох країнах, а значить багато покупців змушені були вибирати товари виключно в інтернеті. Цього року частина користувачів воліла повернутися до звичного ходу покупок і офлайн-магазинів.
За підрахунками Admitad Affiliate, європейські покупці в цьому році найактивніше витрачалися на косметику і одяг. А свої позиції з продажу в порівнянні з 2020 роком поліпшили ігри та готелі.
Причина номер два: чимало брендів в цьому році не тільки запустили знижки до 26 листопада, але й обіцяють продовжити їх, збільшивши тривалість Чорної п’ятниці. Це розподіляє активність покупців за набагато більшим періодом. При цьому, за даними Admitad Affiliate, в порівнянні зі спокійним періодом українці в цю Чорну п’ятницю збільшили число покупок на 118%, а їх суму — на 135%. Середній чек онлайн-замовлення в розпродажні дні збільшився на 8% і склав близько $46,5. Більше половини продажів припало на маркетплейси.
Ось які категорії товарів і послуг виявилися найбільш популярними у європейських покупців:
Тренди покупок в цьому році кардинально змінилися. Деякі галузі бізнесу збільшили активність і отримали більше уваги на розпродажі в порівнянні з 2020 роком:
Причина номер три: практично весь запал з купівлі електроніки та товарів для дому покупці задовольнили під час “Всесвітнього дня шопінгу” 11 листопада. Електроніка потрапила в топ з продажу і в Чорну п’ятницю, адже знижки на дорогу техніку найбільш ласі. Але все одно з’їхала за популярністю, хоча на розпродажі двома тижнями раніше обидві згадані категорії займали в топі перші позиції.
Варто відзначити, що на передній план вийшли фінансові послуги — при цьому істотно виріс і середній чек покупок — з $13,5 11 листопада до $46,5 в цю п’ятницю.
Кому вдалося залучити найбільше покупців?
Велика частина європейських користувачів зважилася на покупку за рекомендацією онлайн-ЗМІ та інтернет-блогів, активно мотивували до замовлення кешбек-сервіси і контекстна реклама:
- ЗМІ — 29,7%
- кешбек — сервіси – 26,8%
- контекстна реклама — 14,3%
- вітринні сайти – 6,7%
- Facebook — 4,7%
У період Чорної п’ятниці доходи українських фахівців з налаштування інтернет-реклами зросли в 2,5 рази.
Нагадаємо, що для Європи розпродажний період ще не закінчується. У багатьох брендів ще діють п’ятничні знижки, а попереду вже різдвяні розпродажі. Період підвищеного попиту триватиме до самого кінця грудня, адже всі активно починають закуповуватися новорічними подарунками. Бізнесам і маркетплейсам в цей гарячий період важливо використовувати різноманітні канали трафіку і не забувати про технічну стабільність як самого сайту, так і мобільного каналу продажів.
Читайте також