Алло підбив перші підсумки продажів тижня Чорної п’ятниці. Найбільше зріс попит на фотоапарати та меблі

Алло підбив перші підсумки продажів тижня Чорної п’ятниці. Найбільше зріс попит на фотоапарати та меблі

26.11.2021 11:45
  1121
Костянтин Симоненко

Результати цьогорічних розпродажів кардинально відрізняються від минулорічного сезону Black friday. Зростання покупок йде по наростаючій, у пріоритеті – фотоапарати.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомив на своїй Facebook голова ради директорів групи компаній Алло Дмитро Деревицький, результати цього тижня розпродажів Чорної п’ятниці помітно відрізняються від минулорічних. Так, у 2020 році найбільший пік з трафіку та продажів припав на понеділок («спасибі» локдауну вихідного дня), а цього разу акція набирає обертів щодня з понеділка, причому і в онлайні, і в офлайні.

З того, що вже видно за перші три дні:

  • Зросла середня вартість кошика в Алло на 12%, порівняно з такими ж днями акції минулого року – до 3694 гривень.
  • Найбільша категорія в Алло – фотокамери. Цей факт дивує, особливо в епоху, коли практично в кожному смартфоні гарна камера, повернення до окремих пристроїв – цікавий тренд. Кількість покупок у категорії зросла у 21 раз (!) у порівнянні з аналогічним періодом 2020-го.
  • Ще одна категорія на маркетплейсі Алло, яка раптово рвонула – меблі +181%.

“Подивився пропозиції на allo.ua і самому захотілося оновити робоче крісло. Дуже чекаю на саму п’ятницю та її результати!” – написав Дмитро Деревицький.

Читайте також –

Дмитро Деревицький, Алло: Економіка Чорної п’ятниці. Що стоїть за акцією та чи знайдуть українцям знижки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку