Чи варто продавати ліки в інтернеті – думка Rozetka та мережі аптек Подорожник

Чи варто продавати ліки в інтернеті – думка Rozetka та мережі аптек Подорожник

25.11.2021 07:30
  1289
Володимир Тиравський

Учасники панельної дискусії під час RAU Workshop висловили власні думки з приводу доцільності онлайн-продажу лікарських засобів та їх доставки споживачам додому.

Асоціація рітейлерів України провела workshop, під час якого представники аптечного бізнесу та держструктур обговорили оновлені правила інтернет-торгівлі лікарськими засобами, які найближчим часом набудуть чинності, та інші актуальні питання аптечного e-commerce. Учасниками заходу стали представники таких компаній як Аптека Доброго Дня, АНЦ, Епіцентр К, Аптека Зі, аптечна мережа Конекс, Rozetka, Аптека гормональних препаратів, мережі аптек Подорожник, Лекфарм 36.6, D.S., 9-1-1 та інших. Під час панельної дискусії комерційний директор Rozetka Тетяна Моїсеєнко та виконавчий директор аптечної мережі Подорожник Тарас Коляда обговорили аптечний e-commerce, плани аптечних мереж, тенденції доставки ліків та зміну в конкурентному середовищі через посилення онлайну. RAU пропонує ознайомитись з основними тезами їх виступу.

Тетяна Моїсеєнко зазначила, що основне завдання компанії Rozetka – запропонувати клієнтам максимальний асортимент товарів, щоб на одній платформі вони змогли повністю задовольнити свої потреби.

«Нашу платформу споживачі дуже часто використовують в якості пошукової системи, адже ми знаходимось у топ-5 найвідвідуваніших інтернет-сайтів в країні. Ми плануємо активно розвивати аптечний сегмент в онлайн-форматі, але поки що не будемо відкривати офлайн-аптеки у всіх наших точках видачі, оскільки не усі з них до цього пристосовані», – повідомила комерційний директор Rozetka.

За її словами, маркетплейс робитиме основний акцент на власній доставці ліків, а також планує співпрацювати з іншими логістичними операторами.

Тарас Коляда вважає, що онлайн-торгівля ліками зараз не користується величезним попитом серед споживачів.

«Ми все-таки є народом, який не дуже полюбляє дбати про своє здоров’я на перспективу. Дуже добре, що на цьому ринку з’являються нові гравці, які лише збільшать ареал продажу лікарських засобів, але їх завдання – лише доставка. А от офлайн-аптеки несуть певну соціальну відповідальність, і повинні чітко дотримуватись українського законодавства. Наприклад, у забороні продажу ліків дітям до 14 років. Чого не скажеш про кур’єрів різноманітних служб доставки, які часто можуть передати посилку з ліками і дитині», – підкреслює директор аптечної мережі Подорожник.

Читайте також –

Михайло Лашкін, Укрпошта: Ми щодня доставляємо 1000 посилок з ліками, які замовили через інтернет


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла УРТЦ розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та...
time icon  
  78
Усі новини ринку