Дані Rozetka: хто з українців, що і скільки купує у Чорну п’ятницю
За даними найбільшого українського онлайн-рітейлера, минулорічної Чорної п’ятниці кожен покупець придбав у середньому 1,59 товарів, а середня вартість одного кошика склала трохи більше 1500 грн.
Цей матеріал доступний російською мовою
Видання НВ опублікувало дані Rozetka, які показують, що за останні п’ять років до топ покупок на Чорну п’ятницю входять товари з таких категорій: лампи, мобільні телефони, підгузки, навушники, пральні речовини, а також дитячі пюре та суміші.
Серед несподіваних товарів, які користуються популярністю у Чорну п’ятницю, в Rozetka назвали насіння прянощів та оливки. За даними рітейлера, їх масово скуповували протягом Чорної п’ятниці у 2018 році.
Пандемія коронавірусу, яка розпочалася у 2020 році, внесла свої корективи до списку популярних покупок на Чорну п’ятницю. Крім товарів, що вже стали звичними, в топі з’явилася категорія “Дитячі конструктори”. Популярність цих товарів пов’язують із тим, що під час карантинів батьки стали більше часу проводити зі своїми дітьми.
Найдорожчі покупки у Чорну п’ятницю
У 2017-му, 2019-му та 2020-му найдорожчою покупкою на Чорну п’ятницю в Rozetka виявлялися телевізори. Тому найдорожчою покупкою за останні п’ять років став телевізор. У 2019 році клієнт онлайн-рітейлера заплатив за такий пристрій понад 350 000 гривень.
У 2016 та 2018 році найдорожчими покупками на платформі виявлялися, відповідно, потужний системний блок та ноутбук.
Скільки українці витрачають у Чорну п’ятницю
За даними торішнього розпродажу, у середньому кожен покупець придбав 1,59 одиниці товару. Середня вартість одного кошика трохи більше 1500 грн. При цьому у 2020 році середній чек виявився найнижчим за останні три роки.
Типовий покупець Rozetka у Чорну п’ятницю – чоловік 25-34 років. Зазначається, що саме чоловіки найкраще реагують на запланований розпродаж.
Читайте також –