Реклама тижня: Моніка Белучі в різдвяній рекламі Cartier та сертифікат на 5000 пригод від німецької мережі супермаркетів Penny
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Німецька мережа супермаркетів Penny
Мережа німецьких супермаркетів Penny у цьогорічній різдвяній кампанії підняла одну з найактуальніших тем – повернення повноцінного життя молодому поколінню.
У ролику підліток запитує свою маму, що вона хоче на Різдво. У відповідь вона говорить, що після двох років коронавірусу та його ізоляцій вона хоче, щоб він міг бути підлітком — робити те, що змушує батьків хвилюватися і чого зазвичай вони не хочуть для своїх дітей: потай вислизаючи вночі, нехтуючи школою, влаштовувати буйні домашні вечірки та прокидатися з розбитим серцем.
До ролика додається онлайн-конкурс, в якому Penny пропонує молодим людям 5000 пригод – дещо з того, що вони пропустили під час Covid-19. Також Penny роздає шість місць стажерів разом із безкоштовною комунальною квартирою.
Ролик з моменту запуску (11 листопада) отримав понад 5 мільйонів переглядів на YouTube та майже 2 мільйони в Instagram.
Британська мережа супермаркетів Tesco
Британський рітейлер Tesco випустив новорічну кампанію, в якій Санту попросили пред’явити QR-код.
У ролику лондонського агентства Bartle Bogle Hegarty жителі Великобританії готові насолоджуватися Різдвом після скасування обмежень, які діяли у минулі свята. Всіх шокує новина про те, що Санта-Клауса може опинитись на карантині. Однак на паспортному контролі він показує свій ковід-сертифікат і під схвальними вигуками в’їжджає до країни.
Ролик отримав понад 3000 скарг від противників вакцинації. У більшості заяв сказано, що реклама підтримує «медичну дискримінацію на підставі статусу вакцинації», розповів представник Управління стандартів реклами (ASA).
https://www.youtube.com/watch?v=0P7QSCLtRwI
Eldorado
У своїй новій комунікації Eldorado разом з креативною агенцією I AM IDEA хором заспівали про Чорну П‘ятницю як про період «запланованих/відкладених покупок», підкресливши, що кращого приводу для здійснення задуманого не знайти.
Нова стратегія Eldorado зосереджується на сім‘ях, а Чорна П‘ятниця – це чи не найкращий привід закупитися технікою для дому під запит кожного члена родини. У відеоролику сім‘я хором нагадує батьку про все-все, що він колись обіцяв купити. А він коротко відповідає про своє рішення — куплю все в Eeeeeeldorado.
Cartier
У різдвяній кампанії Cartier відомі голівудські актори заспівали пісню про кохання Love is All. У двохвилинному ролику, створеному агенцією Publicis Luxe, у стильних декораціях відомі шанувальники Cartier – Моніка Беллуччі, Віллоу Сміт, Джексон Ван, Ліллі Коллінз, Елла Балінська, Маріакарла Босконо, Хатія Буніатішвілі, Гольшифте Фарахані, Мелані Лоран, Трой Сіван, Аннабель Уолліс та Мейсі – у прикрасах бренду співають гімн всеохоплюючому коханню. Герої виконують нову версію класики 1970-х, Love is All, Роджера Гловера.
https://www.youtube.com/watch?v=GH9fT1jlJPU
Vodafone Hungary
Оскільки понад один мільйон людей живуть в Угорщині на самоті (10% населення) і проводять новорічні свята наодинці, Vodafone Угорщина у своїй різдвяній кампанії підняла тему самотності та родинних зв’язків.
У ролику від VMLY&R Hungary чоловік поважного віку на ім’я Імре проводить святковий день у дружній бесіді з м’ясником, ділиться історіями з листоношою та довго розмовляє з флористом і сусідами у ліфті. Коли він повертається додому, його зустрічають лише тиша та фото померлої дружини, пам’ять якої він вшановує білою лілією. Однак напередодні Різдва тишу в його квартирі порушує дзвінок від його онуки – найцінніший та найприємніший для нього подарунок.
Читайте також –