Black Friday на Kasta.ua
За останні вісім років розпродаж Black Friday став частиною нових традицій, які Kasta успішно впроваджує в життя паралельно з іншими зручними сервісами.
Місія компанії Kasta – постійно дивувати клієнтів, впроваджуючи інновації та робити онлайн-шопінг зручнішим, дешевшим і швидшим. Проект Black Friday на Kasta ліг в основу місії компанії, тому що ось уже восьмий рік поспіль дивує клієнтів асортиментом і найкращими цінами, а постачальників – обсягами продажів.
В Kasta вважають: «Наразі головний акцент у підготовці розпродажу Black Friday змістився з простої комунікації переваг шопінгу в інтернеті, на утримання самої сутності акції – максимально низьких цін та чесних знижок». Проект 2021 року повністю сфокусований на пошуку кращої ціни, асортименті, зібраному з урахування клієнтських уподобань. Дирекція баїнгу ретельно відбирала товар на сайт, виходячи з wishlist клієнтів, які протягом року збирав відділ аналітики. Баєри залучили близько 800 постачальників найпопулярніших брендів, таких як H&M, Zara, Adidas, Koton, Nike, Bershka, Colin’s, Michael Kors, Richmond, Iren Klair, Gepur, Tommy Hilfiger, Victoria’s Secret, Reebok, Mango, Conte, Stradivarius, Massimo Dutti, Armani, Reima, Columbia тощо.
Окрім очевидної різноманітності та насиченості асортименту, і дійсно чесних цін, команда також включила масу додаткових переваг при покупках на сайті Kasta. Всі дні з 19 по 26 листопада окрім загальних знижок та акційних пропозицій, будуть акценти на певні категорії товарів, як наприклад: верхній одяг, сезонне взуття, сукні, спідниці та блузки, домашній одяг та інше. На додаток до цього будуть використані наступні механіки та пропозиції:
Усі акції стартуватимуть у додатку на годину раніше.
- Кешбек. Щодня діятиме підвищений кешбек на одну з найпопулярніших категорій сезону. Наприклад, понеділок 19.11 – день верхнього одягу, а 23.11 – товарів для дітей. А тієї самої п’ятниці – підвищений кешбек діятиме абсолютно на всі категорії!
- Кешбек відчує кожен клієнт при оплаті покупки карткою – 15%, а для власників Black він буде вдвічі більшим – 30%. Ці гроші можна буде витратити на наступні покупки або вивести на картку готівкою.
- Live-трансляції. Щодня на сайті можна буде переглянути live-трансляції нових колекцій відомих брендів, які теж будуть відповідати тематиці дня.
- KastaPost. Спеціально до Black Friday товари можна замовити та приміряти у 278 відділеннях у 125 містах України, 200 з яких – це кобрендингові одяги KastaPost&Укрпошта.
- Black. Спеціальна пропозиція оформити передплату на карту лояльності Black, яка коштує 299 грн і цілий рік гарантує безкоштовну доставку та повернення посилок до відділень KastaPost, а також 5% кешбеку на всі покупки.
Команда твердо вірить, що кожен з відвідувачів сайту з 19 по 26 листопада, знайде обов’язково свій вдалий образ або покупку, в черговий раз завищить планку клієнтських очікувань і змусить команду Kasta прийняти цей виклик і почати думати про Black Friday 2022 одразу після закінчення розродажів 30 листопада 2021 року.
Читайте також –
Андрій Логвін, Kasta: Яким буде український е-commerce формату “2.0”