Moyoприєднався до популяризації цифрової грамотності в Україні

Moyoприєднався до популяризації цифрової грамотності в Україні

18.11.2021 01:45
  498
rau

Міністерство цифрової трансформації України оголосило листопад місяцем цифрової грамотності в рамках проекту «Дія.Цифрова освіта». Лідери думок та соціально відповідальні компанії долучилися до масштабної інформаційної кампанії з популяризації корисних звичок. Мережа магазинів техніки та електроніки Moyo також приєдналася до цієї важливої ініціативи.

Цей текст доступний також російською мовою

Хоча діджитал уже щільно увійшов у наше повсякденне життя, 53% українців володіють цифровою грамотністю нижче базового рівня. Це означає, що навіть такі буденні справи, як серфінг соцмереж, оплата комунальних послуг, фінансові операції, покупки товарів, пошук інформації, завантаження мобільних додатків, користування онлайн-документами, адміністрування проектів без розуміння базових засад цифрової грамотності можуть становити загрозу. Тому Мінцифри визначало однією зі своїх стратегічних цілей навчити 6 млн українців цифрової грамотності протягом трьох років і запровадило кілька навчальних проектів.

На сторінці платформи “Дія.Цифрова освіта”, якою вже користуються вже понад 870 000 українців, можна знайти освітні серіали для школярів та підлітків, молоді, батьків та вчителів, для держслужбовців, медичних працівників та військовослужбовців, підприємців, активних громадян тощо.

Також тут можна скласти Цифрограм національний тест на цифрову грамотність. Його запитання систематизовані за сферами знань європейської рамки цифрових компетентностей для громадян DigComp 2.1 та адаптовані українськими експертами. Після складання тесту кожен отримує сертифікат, що підтверджує цифрові знання та навички користувача.

«Moyo , як гравець ринку техніки та електроніки, безумовно усвідомлює необхідність діджитал-просвіти для безпеки та комфорту українців. І, як соціально свідомий бізнес, ми з ентузіазмом долучилися до ініціативи з поширення знань про безпечну цифрову поведінку», — коментує генеральний директор компанії Валентин Івакін.

Упродовж листопада Moyo спільно з «Дія.Цифрова освіта» буде розповідати про діджитал компетенції й заохочувати своїх співробітників та клієнтів до складання тесту з цифрової грамотності, проводити в соцмережах тематичні конкурси з розіграшем цінних подарунків для всіх, хто пройде тестування.

Ініціативу також підтримали Програма розвитку ООН, швейцарсько-українська Програма EGAP, Київстар, Укрпошта, WOG, Robota.ua, Megogo та багато інших компаній та інфлюенсерів. Інформаційним партнером проекту став Facebook. Відстежувати інформацію про заходи в рамках Місяця цифрової грамотності можна за хештегом #DigitalMonth у соцсмережах.

Довідка. Moyo — національний омніканальний рітейлер техніки та електроніки в Україні, працює з 2009 року. Мережа об’єднує більше 50 магазинів у 27 містах та єдиний в Україні цілодобовий магазин-склад техніки та електроніки Moyo 24/7 у Києві. 2021 року компанія отримала нагороду від Української народної премії «Мережа магазинів техніки №1 в Україні». В асортименті рітейлера понад 40 000 сертифікованих товарів від більш ніж 500 світових виробників. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку