Brocard відкрив новий магазин у київському ТРЦ Respublika Park (+фото)

Brocard відкрив новий магазин у київському ТРЦ Respublika Park (+фото)

17.11.2021 07:45
  898
Микола Маранчак

12 листопада компанія «Брокард-Україна» відкрила магазин у київському ТРЦ Respublika Park – на вул. Кільцева дорога, 1. Магазин площею 522 кв. м увійшов до топ-10 найбільших об’єктів мережі.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, новий Brocard виконаний у традиційній чорно-білій стилістиці. Продумана внутрішня конфігурація та зонування по товарних групах (парфумерія, декоративна косметика, засоби догляду за шкірою та волоссям) дозволять швидко знайти потрібний товар.

У новому магазині представлено 173 найкращих світових бренди парфумерії і косметики (Chanel, Dior, Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce&Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth та інші). Окреме місце відвели спеціально для нішевої парфумерії. У затишній залі можна отримати персональну консультацію експерта й послухати авторські аромати з усього світу (Penhaligon’s, Tiziana Terenzi, Tom Ford, Escentric Molecules, Franck Boclet, Vilhelm Parfumerie тощо).

Стильний мейкап-бар з неоновою підсвіткою – ідеальне місце для підбору декоративної косметики. Тут за допомогою кваліфікованих візажистів відвідувачі зможуть протестувати засоби, що сподобалися, підібрати оптимальні відтінки та зачекінитися з новими покупками для соцмереж.

Для клієнтів, які бажають самостійно поповнити парфумерний гардероб, є спеціальний стенд, де аромати розподілені за звичними та зрозумілими категоріями: солодкі, свіжі, деревні тощо.

«ТРЦ Respublika Park – найбільший торгово-розважальний центр нашої країни і один із найбільших у Європі. Присутність тут Brocard – закономірний крок, оскільки ми завжди йдемо у нові та найкращі торгові центри, – прокоментувала Олена Лада, директор зі стратегічного розвитку мережі Brocard. – У непростих епідеміологічних умовах ми все одно прогнозуємо високий трафік, зумовлений природним інтересом відвідувачів до нового об’єкту, тому на новий Brocard покладаємо великі надії».

У всіх магазинах мережі Brocard представлена виключно оригінальна продукція провідних світових брендів косметики та парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками та дистриб’юторами брендів в Україні, що гарантує якість, оригінальність і безпеку всіх товарів мережі.

Довідка. «Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди Brocard, Kiehl’s, М.А.С., інтернет-магазини Brocard.ua та Letu.ua). У компанії 97 магазинів у 26-ти містах України, 1700 співробітників і більше 1,5 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 75 нішевих парфумерних домів. У 2020 році загальний обіг мережі склав 4,126 млрд грн.

Читайте також

Віртуальний парфумер: як Brocard.ua півтора року завойовував онлайн-ринок


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку