Місія здійсненна: як компанія АТБ-Маркет будує роботу з персоналом

Місія здійсненна: як компанія АТБ-Маркет будує роботу з персоналом

04.11.2021 07:45
  4843
Дарія Осіїк

Компанія АТБ-Маркет створила професійну систему корпоративного навчання, яка допомагає не тільки впевнено формувати кадровий резерв, але й ефективно вирішувати одну з найгостріших проблем українського рітейлу — дефіцит кваліфікованого персоналу.

Читати російською мовою

Портал Delo.ua опублікував матеріал про те, як мережа АТБ вибудовує та реалізує свою кадрову політику. RAU пропонує ознайомитись з короткою версією цього матеріалу.

Зростання гіганта

В Україні небагато компаній, що ростуть такими темпами — від шести гастрономів у Дніпрі 1993 року до національного рітейлера №1. АТБ – не лише лідер на українському ринку продуктового рітейлу з часткою 20% (1256 магазинів у 325 населених пунктах 24 областей України з понад 4 млн клієнтів), але й входить до списку найдорожчих українських брендів. Вартість торговельної марки АТБ, за оцінкою компанії MPP Consulting, становить $247 млн. Цього року компанія планує відкрити 120 нових магазинів та реконструювати ще 60 у концепті “чорного маркету”, а від наступного року відкривати по 150 торговельних точок щорічно.

Упевненість в реалістичності таких амбітних проектів з розширення мережі базується не тільки на впровадженні у бізнес-практику нових технологій та постійному вдосконаленні виробничих, логістичних і маркетингових процесів, але й на побудові системи корпоративної підготовки кадрів — Центрів навчання персоналу АТБ.

Створюючи галузевий стандарт

Готовність роботодавця інвестувати у навчання своїх співробітників — ознака його стабільності та надійності, а також запорука збереження високих темпів масштабування бізнесу. Тому, відкривши свій перший навчальний центр у Дніпропетровській області 2003 року, компанія АТБ почала будувати мережу навчальних центрів по всій Україні. Наразі їх уже чотири — у Дніпропетровській, Київській, Львівській та Одеській областях. Усі вони працюють за єдиними навчальними програмами, актуальність яких полягає в тому, що крім базових знань з профільних дисциплін вони дають студентам розуміння сучасних стандартів сфери обслуговування та навички їх застосування.

Навчання відбувається у форматі лекцій, семінарів та тренінгів, необхідних для професійної підготовки фахівців різних ланок. Всі інструктори — це колишні співробітники магазинів, які мають величезний практичний досвід. Теоретичні заняття на базі навчальних центрів чергуються зі стажуванням у магазинах АТБ під керівництвом досвідчених наставників. Учасники програм здають контрольні роботи та проходять підсумкове тестування, таким чином підтверджуючи засвоєння матеріалу. А від 2015 року компанія почала застосовувати систему дистанційного навчання, яка дає змогу опановувати необхідний матеріал та складати тести в онлайн-режимі.

Компанія можливостей

У навчальні центри АТБ зараховують кандидатів як з внутрішнього, так і з зовнішнього кадрового резерву, які пройшли всі попередні етапи відбору. Окрім занять, що проводять у межах навчання на певні посади, тут регулярно відбуваються тренінги для керівників магазинів та їхніх заступників, адміністраторів залу і старших охоронців для підвищення професійного рівня та управлінських навичок. Це сприяє мінімізації витрат та ризиків під час підбору кандидатів на керівні посади.

Власна система кваліфікаційної підготовки дає співробітнику з внутрішнього кадрового резерву можливість здобути нові знання та навички, щоб зробити новий крок кар’єрними сходами та реалізувати свої професійні амбіції. Вона відмінно працює, адже 100% керівного складу компанії пройшли підготовку саме в цих навчальних центрах, а 85% адміністративного персоналу мережі АТБ свого часу прийшли у компанію на найнижчі посади.

Щороку понад 4 000 українців різного віку, з різним рівнем підготовки, зі столиці або невеликих містечок отримують шанс опанувати нову професію, підвищити свою кваліфікацію та самореалізуватися, скориставшись безплатним навчанням із подальшим працевлаштуванням на підприємствах компанії АТБ-Маркет.

Читайте також – 

АТБ в центре города: ритейлер откроет магазин в столичном ТЦ Метроград

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  40
Усі новини ринку