Кращий проект власної торгової марки у фармацевтичній галузі у 2021 році – у мережі аптек “D.S.”

Кращий проект власної торгової марки у фармацевтичній галузі у 2021 році – у мережі аптек “D.S.”

04.11.2021 04:10
  901
rau

Мережа аптек “D.S.” (ТОВ “Маркет Універсал”) отримала відзнаку від TradeMasterGroup на XIІI міжнародній бізнес-конференції Private Label 2021 – за кращий проект власної торгової марки у фармацевтичній галузі. Перемогли поживні батончики (снеки) та косметичні й ефірні олійки ТМ «Arbor Vitae».

Аптеки «D.S.» пропонують своїм клієнтам товари власної торгової марки від 2016 року. В асортименті Privаte Label уже понад дві сотні медико-фармацевтичних та косметичних продуктів для дорослих і дітей, які можуть бути необхідними у кожній домашній аптечці чи на косметичній поличці. Ця продукція виготовляється на замовлення компанії українськими та європейськими виробниками й відповідає всім стандартам якості.

Емблема «Arbor Vitae» (у перекладі з латинської – дерево життя) чи лого «D.S.» на упаковці дозволять покупцям швидко впізнати і обрати ці товари в аптеках чи на сайті мережі та служать маркером того, що така продукція є оптимальним варіантом за співвідношенням «ціна-якість» у своїй товарній категорії. Частина з них уже стали справжніми бестселерами!

Цьогорічні нагороди – друга поспіль відзнака корпоративного проекту Privаte Label мережі аптек «D.S.» від TradeMasterGroup. У 2020 році на XII міжнародній бізнес-конференції Private Label-2020: «Рітейлер та виробник – курс на розвиток» компанія отримала нагороди в номінаціях «Вибір року у фармацевтичній галузі» та «Інновація року у фармацевтичній галузі» – за косметику власної торгової марки «Arbor Vitae» польського виробництва та за комплект пристроїв для видалення кліщів.

Довідка. Мережа “D.S.” входить до лідерів українського аптечного ринку – впізнаваний формат сучасних аптек із професійним підходом, гарантією якості, доступними цінами й онлайн-послугами. Карткою клієнта користуються 1,5 млн споживачів у понад 100 містах 15-ти областей України. Під брендом “D.S.” працює 360 аптек, включно франчайзингові. Повага, людиноцентричність, професіоналізм, розвиток, відповідальність – корпоративні цінності, які компанія втілює у своєму фаховому ставленні до якості ліків та послуг, до клієнтів, працівників, партнерів.

Читайте також –

Стратегія, праця, розвиток: як виник і зміцнів бренд «D.S.»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку