Директор з маркетингу Цитрус Дмитро Демидов покинув компанію
Колишній топ-менеджер Сушия і WOG очолював маркетинговий відділ мережі магазинів Цитрус близько двох років.
Цей текст доступний також російською мовою
“Поки що просто повертаюся в улюблений Київ з сонячної Одеси”, – розповів RAU Дмитро Демидов на питання про подальші плани.
За час роботи вже колишнього CMO в Цитрус була розроблена і запущена бренд-платформа «Відрізнятись Дозволено», розширено географію мережі (відкрито/реконструйовано 18 магазинів), розпочато активну експансію мережі в Західну Україну. Крім того, була оптимізована робота маркетинг-департаменту, підвищена ефективність маркетингових інвестицій і запущені нові бренди на український ринок. “Найголовніше – виконано усі планові фінансові показники по товарообігу компанії”, – підкреслив екс-CMO Цитрус.
Новим директором з маркетингу Цитрус з 1 листопада призначено Олега Нікольського, який до цього очолював відділ бренд-менеджменту категорії “Смартфони і ноутбуки”.
Довідка. Цитрус – національна мережа магазинів гаджетів та електроніки, заснована в 2000 році. Компанія включає інтернет-магазин citrus.ua і мережу з більш ніж 60-ти магазинів, які працюють у форматі інноваційних розважальних центрів з відкритим доступом до товарів, інтерактивними зонами віртуальної реальності, електротранспорту, пристроїв розумного дому. Розвиває власну мережу авторизованих сервісних центрів і пунктів прокату електротранспорту, а також освітні простори ЦеХАБ і Цитрус Академія у флагманських магазинах мережі.
Читайте також
Жовтневі призначення в рітейлі: Алло, Varus, Цитрус, Salateira, Carlsberg Ukraine та інші