Топ-5 кращих HR-директорів в українському рітейлі за версією Delo.ua

Топ-5 кращих HR-директорів в українському рітейлі за версією Delo.ua

01.11.2021 08:15
  2644
Костянтин Симоненко

За версією порталу Delo.ua серед кращих українських рекрутерів і фахівців з кадрів – HR-фахівці з МХП, АТБ, ЦУМ Київ, Eldorado і Brocard.

Цей матеріал доступний російською мовою

Багатопрофільне бізнес/медіа бюро ekonomika+ презентувало новий випуск журналу “Топ-100. Рейтинги найбільших” в якому вибрали кращих HR-управлінців України. Рейтинг “Найкращий HRD” назвав 30 переможців серед 200 компаній. Рейтинг найкращих HR-директорів формувався за сумою оцінок експертного журі (60%) та редакційної колегії (40%). Зокрема HR-спільнота визначила найкращих топ-менеджерів у сфері управління людським капіталом. Кандидатів оцінювали за наступними критеріями:

  • авторитет управлінця у професійній та експертній спільноті
  • реалізація стратегії формування бренда роботодавця
  • вплив на формування корпоративної культури у своїй компанії.

Фахівці також високо оцінюють успішну діяльність HRD щодо рекрутингу, утримання та мотивації персоналу. RAU вибрала зі списку HR-фахівців України, пов’язаних з рітейлом. Всього таких набралося 5 осіб із 30 представлених фіналістів. Нижче вони наведені в порядку, який зайняли в ході голосування. Зокрема, до нашого переліку включено представника набільшого виробника курятини в Україні – компанію МХП, тому що ця компанія давно має мережу власних магазинів “Наша Ряба”, а останнім часом розвиває франчайзингову мережу гастрономічних бутиків М’ясомаркет а також інших гастрономічних форматів МХП – Döner Market та гастростудії “Секрети Шефа”.

Робота у компанії: з 2020 року

Андрій Булах має чималий досвід роботи аудитором та управлінцем, зокрема у компанії Deloitte. До команди МХП долучився на початку минулого року, коли стартував процес трансформації холдингу. Було запроваджено системне визначення мети: від цілей на рівні компанії до каскадних цілей департаментів.

Система цілепокладання впроваджується за методологією ОКR (Objectives & Key Results). Серед цілей МХП — трансформація компанії з сировинної у кулінарну, диджиталізація та початок впровадження системи ERP, забезпечення турботи про своїх співробітників. Зона відповідальності топ-менеджера — це чималий спектр напрямів, зокрема корпоративна культура, клієнтоорієнтованість, управління офісним простором і емоційним станом співробітників, безпека праці тощо. Тобто місія і роль Андрія Булаха в МХП поступово розширюються.

Ще один з його проектів — розроблення нової, зрозумілої і прозорої політики винагород та впровадження відповідної автоматизованої системи. Ефективність цієї роботи у холдингу сподіваються оцінити у 2022 році за результатами одного-двох циклів розподілення винагород.

Робота у компанії: з 2008 року

Олена Федаш має багаторічний досвід роботи в галузі управління персоналом та безпосередньо у корпорації АТБ. Компанія відкриває нові магазини, інвестує у розвиток і щороку створює тисячі нових робочих місць. Тому тут вибудована чітка кадрова політика, заснована на принципах прозорості, об’єктивності та хронологічності. Діє також система періодичного комплексного оцінювання персоналу.

Для кожної з посад розроблені навчальні програми. Співробітники проходять стажування безпосередньо на робочому місці під керівництвом наставників або навчаються у корпоративних освітніх центрах. За результатами навчання ухвалюють рішення про призначення на нову посаду. Натепер діють чотири освітні центри корпорації. Щороку там навчаються та підвищують кваліфікацію понад 10 000 співробітників.

Робота у компанії: з 2018 року

Поліна Айдин прийшла у київський ЦУМ на позицію HR-директора у 2018 році, маючи понад 10-річний досвід на керівних посадах у міжнародній компанії. Під її керівництвом у межах розвитку HR-стратегії ЦУМ започаткували низку знакових проектів, що сприяють розвитку корпоративної культури та просуванню бренда роботодавця ЦУМ Київ.

Так, у 2018 році HR-команда заснувала “ЦУМ Академію”, яка готує персонал для преміального fashion-рітейлу. У 2020 році стартувала диджиталізація Академії та конвертування навчальних матеріалів у відеоформат. Тепер в Академії представлені три комплексні кваліфікаційні програми: стиліст, старший стиліст і шопер. Від 2022 року ЦУМ планує відкрити продукти “ЦУМ Академії” для зовнішнього ринку.

Робота у компанії: з 2021 року

Наталія Віннікова очолює департамент персоналу в Eldorado від травня 2021 року. Раніше працювала HRD у Метінвест, Укренерго та інших відомих компаніях. Має понад 14 років досвіду у сфері людського капіталу. Наталія переконана, що HRD майбутнього має бути лідером, здатним надихати та розвивати команду однодумців.

Завдяки зусиллям HR-команди в Eldorado вибудована сучасна система управління персоналом. Зокрема, для менеджменту центрального офісу діє модульна програма Forsage, спрямована на розвиток управлінських компетенцій, особистої ефективності та крос-функціональної взаємодії. Для керівників магазинів розроблена модульна програма Pit-Stop, яка містить тренінги з управління командою, ухвалення рішень та операційного управління.

У Школі майбутніх керівників кандидати вивчають основні бізнес-процеси роздрібних магазинів і розвивають управлінські навички. Функціонує навчальна програма з продажу та сервісу. А для самонавчання у режимі 24/7 діє СОВА — сучасна освітня віртуальна академія.

Робота у компанії: з 2012 року

Тетяна Кононенко має багаторічний досвід роботи у сфері управління персоналом, зокрема у компанії Brocard.
Вона вважає, що відповідального роботодавця визначають три головні риси. По-перше, він повинен за потреби знаходити альтернативні шляхи розвитку бізнесу. Приміром, Brocard під час пандемії оптимізував всі свої бізнес-процеси та суттєво наростив обсяги онлайн-продажів.

По-друге, відповідальний роботодавець повинен підтримувати своїх співробітників, надаючи їм можливість для професійного розвитку. Brocard навіть у скрутні карантинні часи вдалося зберегти 100% свого персоналу.

Третьою важливою рисою відповідального роботодавця є його вміння зберігати та зміцнювати добре ім’я компанії. Особливо під час кризи, коли збільшується кількість непопулярних рішень, які негативно впливають на колектив. У цьому аспекті компанія Brocard демонструє стабільність і дотримується законодавства про працю: тільки офіційна зарплата і максимально прозорі відносини зі всіма суб’єктами бізнесу.

Джерело: Delo.ua

Читайте також –

Версія Delo.ua: топ-5 кращих HR-директорів в українському рітейлі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку