Datalogic допомагає рітейлерам підвищити швидкість обслуговування в касовій зоні

Datalogic допомагає рітейлерам підвищити швидкість обслуговування в касовій зоні

13.10.2021 11:00
  593
rau

У водіїв, рітейлерів і покупців є спільний ворог: завантажена смуга руху. Рітейлери втрачають гроші, якщо на касі ламається сканер, і її доводиться закривати, і що особливо важливо, це відбувається, коли покупці кидають візки з покупками в міру того, як черга до каси подовжується.

Вільні касові лінійки з високою прохідною швидкістю радують всіх. Як покупці, так і продавці отримують переваги від сканерів, які швидко зчитують продукти.

Цей ідеальний світ залежить не тільки від швидких касирів, а й від сканерів, які використовують всі доступні сучасні технології. Одна з причин, по якій Datalogic Magellan™ був названий сканером №1 в світі протягом останніх 10 років, – наявність власної лабораторії, де, за словами керівника відділу маркетингу вбудованих сканерів для рітейлу Datalogic Мета Монте, постійно проходять випробування обладнання, які «гарантують продуктивну роботу наших пристроїв при будь-яких зовнішніх умовах».

«Ми пишаємося тим, що наші сканери, призначені для роздрібної торгівлі, можуть декодувати штрих-коди Digimarc. Це надасть великий вплив на галузь», – Мет Монте, керівник відділу маркетингу вбудованих сканерів для рітейлу Datalogic.

Рітейлери цінують сканери Datalogic не тільки за їх надійність, але і за те, що вони мають широкі можливості зчитування штрих-кодів різних типів. У деяких пристроях досі використовується технологія лазерного сканування, з якої покупці знайомі з кінця 70-х років, що робить бренд Magellan™ цінним для магазинів. В останніх моделях Magellan™ використовується іміджева технологія, що дозволяє зчитувати двомірні штрих-коди і коди на екранах смартфонів.

Фактично, популярний багатоплощинний іміджевий сканер Magellan™ 9800i був першим у світі сканером штрихкоду, повністю заснованим на високопродуктивній цифровій обробці зображень, що дозволяє підвищити продуктивність розрахунково-касових операцій в цілому.

Переписуємо керівництво по скануванню

Іншим прикладом мислення Datalogic, що виходить за рамки традиційного лінійного штрих-коду, стало співробітництво з компанією Digimarc.

Штрихкод Digimarc невидимо і багаторазово наноситься по всій поверхні упаковки, що дозволяє під час розрахунково-касової операції сканувати упаковку в будь-якому місці. Magellan™ 9800i виявляє і обробляє штрих-коди Digimarc, значно скорочуючи час розрахунку покупця на касі та збільшуючи середню кількість одиниць товару, сканованих за хвилину.

«Ми пишаємося тим, що наші пристрої, призначені для роздрібної торгівлі, можуть декодувати штрих-коди Digimarc, – говорить Мет Монте. – Це матиме великий вплив на галузь».

Розуміючи, що технологія нанесення невидимого штрихкоду може дати переваги всьому ланцюжку роздрібних поставок, Datalogic оснащує свої мобільні комп’ютери і ручні сканери можливістю декодувати штрих-коди Digimarc, позбавляючи користувачів від необхідності маніпулювати великими, важкими або незручними упаковками для їх сканування.

Встановлюємо нові межі для швидкості сканування

Datalogic була настільки впевнена у перевазі свого сканера, що об’єднала свої зусилля з Digimarc, з метою публічно протестувати своє спільне рішення серед колег. У січні 2014 року на щорічній виставці-конференції Національної Федерації рітейлерів (National Retail Federation – NRF) компанії вирішили встановити світовий рекорд Гіннеса. Два керівника Digimarc, які не мали професійного досвіду роботи в якості продавців або пакувальників, зголосилися взяти участь у випробуванні сканера. За рекордний час в 48,15 секунд вони успішно відсканували і упакували 50 предметів на сканерах-вагах Datalogic Magellan™ 9800i. На кожен з сканованих предметів було нанесено штрихкод Digimarc. Таким чином, був побитий попередній рекорд, встановлений в 2009, і цей результат тримається досі.

Демонструємо реальні результати

Datalogic пропонує рітейлерам, протестувати свої іміджеві сканери Magellan™, просканувавши від 25 до 30 одиниць товару, які мають штрих-коди Digimarc. Отримані цифри показують, що рітейлеру зовсім не обов’язково відсканувати велику кількість товарів, щоб побачити зростання пропускної здатності касового вузла.

«Касири були вражені цим випробуванням. Справити на них враження було набагато ефективніше, ніж доводити свої технічні переваги в порівнянні з нашими конкурентами», – говорить Мет Монте.

Не слід випускати з уваги, що важливою вторинною перевагою більш швидкого та легкого процесу оформлення покупки є можливість касирів більше спілкуватися та проявляти дружелюбність по відношенню до покупців під час сканування і укладання товарів в пакети. Уважні касири, які можуть відповісти на питання й переконатися, що покупці залишилися задоволені покупками, можуть надати великий вплив на підвищення лояльності покупців.

Більш високий прибуток. Більш щасливі покупці. Життя стає краще з швидкою касовою лінійкою.

Платиновий партнер Datalogic в Україні – Bizerba Ukraine


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку