Алла Костромічова стала обличчям бренда Viv’en petty

Алла Костромічова стала обличчям бренда Viv’en petty

06.10.2021 12:01
  757
Дарія Осіїк

Мережа магазинів EVA представила нову рекламну кампанію власної торгової марки панчішних виробів Viv’en petty. Її обличчям стала Алла Костромічова, топмодель, ведуча проєкту «Топмодель по-українськи» та популярна інстаграм-блогерка.

Читати російською мовою

Вже з 6 жовтня глядачі телеканалів «СТБ», «Новий», «М1» зможуть побачити нові відеоролики Viv’en petty з Аллою у головній ролі.

Створенням та реалізацією рекламної кампанії займалася креативна агенція MOZGI Ideas (part of MOZGI GROUP). «Головна ідея ролика — показати, що означає бути сучасною жінкою. У звичному для всіх образі Алла — передусім успішна топмодель і приклад для наслідування. Проте свою легкість та елегантність вона демонструє не лише на подіумі, а й у повсякденному житті, незалежно від соціальних ролей — чи то люблячої мами, успішної бізнес-леді, чи просто залишаючись наодинці із собою», — розповів про рекламну кампанію креативний директор MOZGI Ideas Влад Болсун.

Комфортна продукція ТМ Viv’en petty допомагає кожній жінці створювати сміливі та елегантні образи. Саме до цього закликає слоган рекламної кампанії — «Твій вибір у красі».

«Колготи та шкарпетки є повсякденними предметами гардеробу майже кожної жінки. Вони повинні не лише дарувати тепло та комфорт, а й слугувати модним аксесуаром, допомогаючи власниці формувати особистий стиль. Вважаю, продукція Viv’en petty виконує ці завдання якнайкраще. Тому із задоволенням погодилася стати обличчям бренда, адже хочу, щоб якомога більше жінок знайшли для себе те, що буде їм до вподоби», — ділиться Алла Костромічова.

Алла також взяла участь у фотосесії бренда, знімки з якої з’являтимуться у рекламних кампаніях Viv’en petty протягом року.

«Ми в EVA вважаємо, що Алла найкраще втілює цінності, яких дотримується бренд Viv’en petty. Це насамперед якість, комфорт, стиль і впевненість у будь-якій ситуації. Алла сучасна, модна, впевнена в собі, смілива. Для багатьох вона є втіленням образу успішної жінки, яка цінує свободу та красу в усьому. Ми переконані, що вироби, які виготовляються під торговою маркою Viv’en petty, здатні задовольнити вимоги навіть найвибагливіших жінок і дівчат», — коментує керівниця відділу маркетингового просування власних торгових марок EVA Анна Гладіревська.

Viv’en petty (Вів’єн Петті) — власна торгова марка EVA в категорії панчішно-шкарпеткових виробів, започаткована у 2012 році. Це український бренд стильних колготок, панчіх і шкарпеток, 90% продукції якого виробляються в Італії. Топ-2 на українському ринку за кількістю проданих одиниць товару й топ-3 — за впізнаваністю бренда. Щоб зробити продукцію ТМ Viv’en Petty ще ближчою до покупця, у 2020 році EVA встановила три вендингових апарати з продажу колгот і шкарпеток у київських торгових центрах «Піраміда» та Retroville, а також у ТЦ «Караван» у Дніпрі.

В асортименті 6 лінійок: Base line — класичні колготи з шортиками й без, колготки у горошок; Body sculpture — моделюючі колготки для корекції фігури; Fashion line — колготки зі стильними принтами у трендових кольорах, із різноманітної сировини; Winter line — колготи щільністю від 50 до 220 ден; панчохи з п’ятьма видами мережива; шкарпетки та гольфи. Лінійки бренда оновлюються двічі на рік. У 2019 році колекція Fashion Tights отримала престижну нагороду найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association). 

Довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент декоративної косметики, парфумерії, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби для догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».

Сім років компанія EVA посідає лідерські позиції у своєму сегменті ринку, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». У 2020 році лінію магазинів EVA втретє поспіль визнано «Найкращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року-2020». Починаючи з 2019-го, мережа утримує звання «Ритейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. У 2019 році компанія отримала нагороду «За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками» від виставки InterCHARM. Крім того, товари власних торгових марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках у галузі приватних марок: PLMA (Private Label Manufacturers Association) у Нідерландах та Vertex Award.

За 19 років компанія зросла до понад 1 000 магазинів по всій Україні, представивши більш ніж 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше у своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, та має у своєму портфелі 52 ВТМ. Нині штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 14 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено в моделі сервісу компанії: «EVA — це найкраща подруга, що дарує щастя бути собою».

Читайте також – 

Діти майбутнього: EVA і БФ Коло передали лампу фототерапії до Тернопільської дитячої лікарні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку