Ольга Кужавська, Жовтий стриж: Які вітрини зараз стають популярними в магазинах

Ольга Кужавська, Жовтий стриж: Які вітрини зараз стають популярними в магазинах

30.09.2021 08:30
  1166
Володимир Тиравський

Останнім часом почали з’являтись соціально відповідальні, художні, екологічні й інтерактивні вітрини у магазинах.

Асоціація рітейлерів України та Synergy Construction в готелі Park Inn By Radisson Troitska провели workshop, присвячений актуальним трендам дизайна в рітейлі. В межах цього заходу із власною презентацією на тему «Вплив вивісок на простір ТРЦ. Вітріністика, основні правила та тенденції» виступила Ольга Кужавська, директор ТОВ «Жовтий стриж». RAU пропонує ознайомитись з головними тезами її презентації.

Вітріністика є прикладною технікою презентації та реалізації товару, яка вивчає передусім обгрунтування організації вітрини, як інструменту просування товару. Метою вітріністики є стимулювання споживача до покупки, відобразити філософію магазину, залучити цільову аудиторію, сформувати інформаційне забезпечення покупця (базовий асортимент, новинки й варіації, розпродаж, вигідні пропозиції). Одним словом, вітрина – це резюме усього, що ви прагнете розповісти покупцю про товар, це вершки маркетингових й рекламних завдань.

Щоб обрати стиль оформлення вітрин, потрібно знати їх різновиди. Вони за типом бувають відкриті, закриті та комбіновані.

Відкриті вітрини найчастіше роблять магазини, в яких все добре всередині, але вони не дуже популярні, оскільки з їх допомогою досить важко продати конкретний товар.

Закриті вітрини є набагато кращими, адже можна створити окрему історію, яка не буде пов’язана з тим, що є всередині магазину.

Комбіновані вітрини використовуються тоді, коли частина обладнання магазину є видимою для покупців.

За художнім виконанням експозиції вітрини бувають товарними, сюжетними, товарно-сюжетними, сезонними та акційними.

На товарних вітринах центральне місце посідає товар, а допоміжними елементами є подіуми та підставки. На сюжетних вітринах відбувається презентація товару, який оформляється постерами та додатковими історіями.

На емоційних вітринах розповідається історія, яка не пов’язана з товаром всередині магазину, а більше з торговою маркою. На сезонних вітринах виставляється товар напередодні різноманітних свят. На акційних вітринах виставляється товар, який хочуть продати зі знижкою.

Внаслідок пандемії коронавірусу, з’явились соціально відповідальні вітрини, на яких висловлюється подяка лікарям у вигляді дитячих малюнків.

Іншим трендом є поява вітрин, як майданчиків для мистецтва, оскільки вони покликані не лише продати товар, але й слугувати прикрасою у місті.

Також, останнім часом, з’являється багато вітрин з квітами, природою та екологічними матеріалами.

А ось інтерактивні вітрини з’являються в магазинах з великим бюджетом, а низькобюджетні вітрини використовуються з акцентом на товар задля економії коштів.

Читайте також –

Українські дизайнери у вітринах ЦУМу (+фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку