
Технологія, перевірена часом: як октабіни від Київського КПК стали стандартом якості для кавунів та динь


Якими незвичними рішеннями, інноваціями та магазинами буде приваблювати відвідувачів київський ТРЦ Respublika Park.
Найближчим часом для відвідувачів відкриється один із наймасштабніших торгово-розважальних центрів столиці – ТРЦ Respublika Park, який ще до відкриття став головною темою для обговорення професіональною спільнотою. Портал Кореспондент у своєму матеріалі детально розповідає про інновації, торгову галерею та інші особливості нового київського ТРЦ.
Суперрегіональний ТРЦ Respublika Park – один з найамбітніших проектів на ринку нерухомості України. Загальна площа молу складає 300 000 кв. м, орендна – 135 000 кв. м.
Tenant-mix об’єкту максимально збалансований і спрямований на залучення найбільшої кількості покупців. Відвідуваність заявлена на рівні 60 000 осіб в день. Основні якірні орендарі ТРЦ – інноваційний digital-парк розваг Neopolis (10 000 кв. м), флагманський супермаркет Сільпо в новому форматі (більше 10 000 кв. м) і найбільший у Києві кінотеатр Multiplex, площею 8420 кв. м.
Головними fashion-якорями стануть магазини групи Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho), які будуть представлені в абсолютно нових дизайн-форматах (загальною площею 7000 кв. м).
У торговій галереї ТРЦ розміститься більше 500 магазинів. Серед ключових орендарів fashion-сегмента – мережа MTI (Intertop, Ecco, Geox, Skechers, Timberland, Marc O’Polo, The North Face, Vans, Armani Exchange, Tous, Pandora), загальною площею понад 2000 кв. м, група MD-Fashion (Under Armour, STEM, Tommy Hilfiger, Diesel, Calvin Klein, Mexx, Etam), площею 2000 кв. м і LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay) загальною площею понад 6000 кв. м.
Зона спорту буде представлена всесвітньо відомими операторами одягу і взуття: Sportmaster (1741 кв. м), Intersport і 4F, загальною площею близько 3300 кв. м, мультибрендовим магазином Марафон та інші.
Для сімей з дітьми планується відкриття найбільшого магазину дитячих товарів мережі Антошка і магазину Librarium, з широким асортиментом всього необхідного для навчання, творчості та подарунків.
Також в ТРЦ можна буде знайти магазини найбільших національних мереж електроніки (Фокстрот, Comfy, Eldorado, Цитрус, Алло й інші), датський бренд JYSK, магазин Brocard, один з найпопулярніших в Україні beauty-операторів Yves Rocher та інші магазини з товарами для краси та здоров’я, спорту та відпочинку.
Однією з головних родзинок Respublika Park є унікальний формат громадського простору. В атріумі розташується оазис – справжній парк площею 2000 кв. м з живими рослинами, сухими фонтанами, гідравлічною сценою й зонами відпочинку.
Концепція оазису розроблена з урахуванням тренду на біофільний дизайн, всередині й зовні ТРЦ висаджено близько двох тисяч дерев. Але не тільки використання живих рослин відповідає за екологічний тренд – в ТРЦ планується комплексно утилізувати тверді відходи, лампи, елементи живлення, впроваджуються системи енергоефективності за допомогою сучасних LED-технологій.
Ще однією фішкою моллу є перша в Україні аеродинамічна труба, яка буде розташована в самому торгово-розважальному комплексі. Висота унікального атракціону для польотів – 16 метрів, у тому числі скляна колба 10 метрів, з якої відкривається неймовірний краєвид. Діаметр труби становить 3,7 метрів знизу і 5 метрів вгорі, а її дизайн розроблений спеціально для Respublika Park латвійською компанією AERODIUM, чиї технології використовують Warner Brothers і парки Disney.
Для шанувальників digital-розваг у ТРЦ відкриється інноваційний парк Neopolis площею 10 000 кв. м. До послуг гостей понад тридцять екстримальних, сімейних, інтерактивних, спортивних кастомізованих атракціонів, які за допомогою технологій доповненої та віртуальної реальності занурять у штучний світ. Парк розрахований на широку цільову аудиторію – від дітей до дорослих.
“Головна мета нашого амбітного проекту – запропонувати відвідувачам новий формат шопінгу, культури відпочинку та розваг, а також унікальні гастрономічні враження, – підкреслює генеральний директор ТРЦ Юлія Щаслива, – Ми не шкодували інвестицій на впровадження найпрогресивніших рішень. Наш USP – все в одній локації! У Respublika Park ми зможемо здивувати найвимогливіших гостей і впевнені: вони будуть повертатися до нас знову і знову”.
Читайте також –
Coming soon: як виглядає ТРЦ Respublika Park за два місяці до відкриття (презентація+фото)