Власна торгова марка Varto мережі супермаркетів Varus – кращий проект PrivatLabel-2021

Власна торгова марка Varto мережі супермаркетів Varus – кращий проект PrivatLabel-2021

21.09.2021 11:36
  1405
rau

На щорічній Міжнародній конференції PrivatLabel-2021 власна торгова марка Varto мережі Varus отримала відзнаку як найкращий проєкт.

Відзнаку надали за колаборацію з відомим кулінарним експертом Євгеном Клопотенком. Минулого року Varus запропонував Євгену спробувати продукти ТМ Varto. Оцінивши якість продуктів, шеф погодився на співпрацю.

Результатом колаборації стало оновлення дизайну продуктів ТМ Varto. Покупець їх може легко ідентифікувати – на спеціях, горіхах,  макаронних виробах, оливковій олії та інших продуктах інтегровано впізнаваний образ кулінарного експерта. Євген регулярно використовує продукти ТМ Varto для приготування страв та пропонує їх у  соцмережах та на власних майстеркласах.

Мета співпраці Євгена Клопотенко та ТМ Varto – допомогти клієнтам по-новому поглянути на процесс приготування їжі. Varus пропагує цікаву їжу і ця колаборація показує, що готувати смачно та різноманітно, використовуючи звичні продукти – нескладно.

До того ж, за якістю продукти під власною торговою  маркою Varto не поступаються аналогам інших брендів, а от коштувати можуть на 30–40% дешевше.

«Через власні торгові марки ми в Varus ставимо перед собою за мету дати клієнту широкий асортимент якісних продуктів за нижчими цінами. Всі продукти створені з турботою та любов’ю до клієнта», – зазначають у мережі.

Читайте також –

Технології майбутнього: у Varus з’явилася перша в Україні вертикальна зелена ферма


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

У сучасному роздрібному бізнесі якісний цифровий контент має вирішальне значення для успішних продажів. Але для...
time icon  
  146
Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Як з’ясували фахівці компанії Deloitte в Україні, на третій рік повномасштабного вторгнення українці менше обмежують себе...
time icon  
  338
Усі новини ринку