Нове призначення в компанії Алло: Юлія Кушніренко очолить функцію PR та SMM
До команди національного маркетплейса і мультиканального рітейлера Алло приєдналася Юлія Кушніренко у ролі Head of PR&SMM.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, Юлія відповідатиме за розробку та реалізацію комунікаційної стратегії компанії, в тому числі й у соціальних мережах, вести комунікацію перших осіб, напрям КСВ та антикризовий PR, керувати прес-офісом.
Юлія Кушніренко працює в сфері комунікацій 15 років, має як корпоративну, так і агентську експертизу. Понад два роки як Account Director керувала найбільшим клієнтським аккаунтом у комунікаційному агентстві Be—it, раніше відповідала за комунікації розвитку мобільного інтернету в Київстар, зокрема, запуску 3G зв’язку в Україні. Протягом декількох років курувала напрямок media relations в агентстві SPN Communications. На рахунку Юлії проекти з нагородами Sabre та Effie, досвід роботи з такими клієнтами як Mastercard, Київстар, Roshen, Borjomi та іншими.
«Посилення нашої команди — логічний етап розвитку бізнесу. Компанії Алло 23 роки, нам довіряють мільйони клієнтів по всій Україні, тому вимоги до рівня комунікацій постійно зростають. Ми раді, що важливою стратегічною функцією PR&SMM буде керувати експерт із досвідом. Наша співпраця з Юлією дозволить компанії втілювати нестандартні проекти і ще більше закохати аудиторію в бренд Алло», — відзначив Chief Marketing Officer Алло Артур Матковський.
Довідка. Алло — це найбільший рітейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому та відпочинку — від косметики й інструментів до одягу і меблів; маркетплейс національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини в 140-ка містах України.
Читайте також –