Реклама тижня: Епіцентр, Київстар, Snickers, Salsa Jeans на підтримку жінок та ненудна реклама проносного засобу Prunelax
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Епіцентр
Мережа Епіцентр розробила незвичайну рекламу під відкриття колаборації двох власних напрямків – Центру меблів та Галерей Деко. Києвом почала «подорожувати» спеціальна фотозона у вигляді обладнаної кімнати з балакучим кріслом, яке розмовляло з перехожими та запрошувало на відкриття оновленого Центру Меблів та Галерей Деко. А у четвер це крісло з’явилося на білборді висотою 4 метри, а на ньому сиділа дівчина, попиваючи ранкову каву. Відео з нею вже стало вірусним та розлетілося соцмережами.
Київстар
Компанії Київстар випустила новий промо-ролик з актором Дмитром Ступкою у головній ролі. У цьому ролику Дмитро з другом приходять у гості до міського жителя і переконують його, що “вигідно все разом” замовити – інтернет, телебачення і мобільний зв’язок.
Snickers
Snickers спільно з агентством Thinkerbell створили рекламну кампанію The Hungry Internet з гаслом “Інтернет – не інтернет, коли він голодний”. В рамках цієї кампанії алгоритми інтернету перевертаються, щоб годувати людей контентом, прямо протилежним тому, що вони зазвичай отримують.
Зазвичай інтернет надає користувачам те, що вони хочуть, ще до того, як вони самі зрозуміють, що їм це потрібно. Але дані зникають з всесвітньої мережі, і вперше в історії інтернет голодний, а коли інтернет голодний, він починає вести себе трохи дивно. Кожен шматочок незвичного контенту – це своєчасне нагадування про необхідність з’їсти Snickers, щоб не залишитися голодним, як інтернет.
Salsa Jeans
У ролику Women Under Pressure ( «Жінки під тиском») жінки порівнюють своє тіло з тілами інших людей на фото, опублікованих в Інтернеті, передають засоби гігієни під столом, щоб ніхто їх не помітив, вищипують брови, зціджують молоко, працюючи за ноутбуком. Мета кампанії Salsa Jeans – стати на сторону жінок, розуміти їх, підтримувати і як можна більше розповідати про проблеми, тому що життя занадто тисне на жінок. Разом з цим бренд представляє колекцію джинс вільного крою: зручних джинс без тиску.
Prunelax
Комедійний режисер Арман де Сен-Сальві разом з креативним агентством Five by Five Global зняли серію оригінальних роликів для бренду проносного засобу Prunelax. Кожен ролик створений у кінематографічному стилі і має жартівливий сюжет з несподіваною розв’язкою. Кампанія спрямована на те, щоб зробити Prunelax «хранителем істинного полегшення».
Читайте також –
Реклама тижня: Aston Martin, Rocket, L’Oreal, De’longhi та Бред Пітт