
У Бершаді відкрився перший у Вінницькій області Файно Маркет


Способи оцінки якісних і кількісних показників ефективності інтернет-реклами.
На оплату реклами середньостатистична компанія витрачає близько 2% від отриманого прибутку. При цьому найбільшими рекламодавцями вважаються автомобільний, роздрібний та аптечний бізнес. У більшості випадків це пов’язано з регулярним випуском нових товарних одиниць і високим рівнем конкуренції.
Власники багатьох компаній відзначають, що вкладені кошти себе не виправдовують, але в той же час мало хто з них намагається серйозно оцінити ефективність реклами, і зрозуміти, який саме дохід вона приносить.
Ще до недавніх пір результати промо-акцій оцінювалися за кількістю продажів, але потім маркетологам стало зрозуміло, що реклама здатна виконувати набагато більше завдань. Тепер її активно використовують і для того, щоб підвищити популярність бренду. Як рахувати якісні і кількісні показники ефективності реклами, в своєму блозі розповіла команда ROMI center.
Намагаючись завоювати увагу споживачів, компанії вкладають в своє просування величезні суми. Це призвело до перенасичення рекламного ринку, тому потрібно зрозуміти, наскільки ефективна запущена промо-акція, і які методи оптимізації слід вжити для її поліпшення.
На жаль, фахівцям не вдалося створити ідеальний рекламний шаблон, який міг би однаково добре працювати в будь-якому сегменті і з будь-якою аудиторією. Кожен індивід сприймає рекламне оголошення по-своєму, тому число думок про його вплив зростає з кожним роком. Про способи оцінки результативності реклами також немає єдиної думки. Але одне відомо точно – для проведення комплексного аналізу не потрібен великий бюджет. Досить добре розбиратися в базових метриках ефективності.
Щоб перевірити рентабельність показників, компанії знадобиться бухгалтерська звітність. Сама оцінка при цьому виконується наступними методами:
Способи оцінки результатів інтернет-реклами:
Вважається одним з кращих. За допомогою таких конверсій можна створювати правила для подій, що забезпечить максимальну точність вимірювання користувацької поведінки. Цей же спосіб можна застосовувати для оптимізації рекламних показів і залучення тих відвідувачів, які майже напевно перейдуть до цільових дій.
Розглянемо цей алгоритм на прикладі цілей в аналітичній системі Google. Отримавши дані про те, який канал навів на сайт самих грошових клієнтів, ви зможете тут же його оптимізувати.
Щоб дізнатися це значення, розділіть суму вкладень в рекламу на кількість нових клієнтів, залучених з її допомогою. Цей показник вважається базовим. При цьому він забезпечує максимально швидкий і безпомилковий розрахунок ефективності реклами. Пізніше обов’язково порівняйте вартість залучення одного нового клієнта з отриманої від нього виручкою. Якщо перший показник буде менше, ніж другий, вкладення в це оголошення цілком виправдані. Тобто вони принесли вашій компанії реальний прибуток.
Якщо реклама розміщується для популяризації бренду, порахуйте число користувачів, яких вона охопила, а потім порівняйте його зі своїми прогнозами. Кампанія спрацювала добре в тому випадку, якщо реальне і прогнозоване охоплення знаходяться приблизно на одному рівні. В іншому випадку поміняйте налаштування і зробіть все для того, щоб зменшити розрив.
За допомогою UTM-міток можна стежити за роботою звичайних і оплачених кампаній в рекламних кабінетах соціальних мереж і сервісах пошукових систем. Крім цього в ФБ можна виміряти результати промо-акцій відразу на декількох гаджетах і каналах. Не менше значення має і модель атрибуції. Вона також допомагає визначити цінність тих джерел, які привели до результату.
На вибір ключових метрик впливають завдання рекламної кампанії, проте кожна з них здатна показати, наскільки добре працюють ваші оголошення. Найпоширенішими KPI вважаються:
Читайте також –
Юлія Дзюба, рітейл-ательє Dzyuba: Як створити улюблений магазин. Частина 1