Реклама тижня: Aston Martin, Rocket, L’Oreal, De’longhi та Бред Пітт

Реклама тижня: Aston Martin, Rocket, L’Oreal, De’longhi та Бред Пітт

05.09.2021 09:00
  1103
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Rocket

“Назвався – виправдовуй!”, – мабуть подумали в українському сервісі доставки Rocket і запустили фірмовий рюкзак в стратосферу. Посилка була відправлена 24 серпня, в День Незалежності України, і містила привітання та побажання українцям, які напередодні Rocket зібрали у клієнтів. Відео польоту компанія опублікувала на своєму каналі в YouTube. До речі, це перше в Україні відео 360 на висоті 30 км над землею.

De’longhi

Бренда Пітта останнім часом не часто побачиш на великому екрані, зате в рекламі – легко. То одяг рекламує, то ось кавоварки. Бренд De’longhi переконує, що нова кампанія під назвою «Perfetto» з актором у головних ролях дає уявлення про його життя. Судячи з неї, Пітт тільки й робить, що на мотоциклі ганяє та каву п’є, яке там кіно. А між тим над фільмом роликом працював відомий режисер Дем’єн Шазелл, який зняв «Ла-Ла Ленд» і «Одержимість».

Vodafone

Vodafone продовжує активну співпрацю з українським поп-рок гуртом The Hardkiss. В новому відео вони об’єдналися довкола акції «Музика нон-стоп», яка проводиться у партнерстві з YouTube. Юлія Саніна разом із чоловіком і, за сумісництвом, гітаристом гурту Валерієм Бебко катається на авто та дефілює червоною доріжкою серед фанатів. 

L’Oreal

Оскароносна актриса Кейт Вінслет стала міжнародною посланницею L’Оréal Paris. В рамках співпраці вона активно підтримує такі теми, як рівноправність, фемінізм, інклюзивність і принципи сталого розвитку. Завдання Кейт – допомагати кожній жінці навчитися любити себе і відчувати себе впевненою в будь-яких ситуаціях.

https://www.youtube.com/watch?v=TxczKGVJVD4

Aston Martin

Aston Martin представив короткометражний фільм про свій новий автомобіль DBX, який став дебютом бренду в SUV-сегменті. Головну роль у відео виконав британський актор Джош О’Коннор, який зіграв принца Чарльза в третьому і четвертому сезонах серіалу «Корона». Режисером виступив італієць Лука Гуаданьїно (“Клич мене своїм ім’ям”). У ролику є жага подорожі, краса сицилійської природи, ось це все.

Читайте також –

Реклама тижня: Епіцентр, Ашан, Comfy, Zendaya і Макс Барських


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку