АТБ-Маркет запускає третій етап гейміфікованої акції АТB Arena

АТБ-Маркет запускає третій етап гейміфікованої акції АТB Arena

02.09.2021 07:45
  2247
Микола Маранчак

З 6 вересня в усіх 1256 магазинах торгової мережі АТБ стартує новий етап акції з доповненою реальністю – ATB Arena.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомляє рітейлер, в новому сезоні гри на учасників чекає можливість посилювати та покращувати улюблених героїв, пройти самостійну кампанію й у фіналі битися з міфічним драконом Бальтазаром. Також можна отримати фігурки-брелки найрідкісніших персонажів, колекційні набори карток, велику книгу-путівник по світу гри “ATB Arena” та інше. Акція триватиме з 6 вересня до 13 жовтня 2021 року.

“За попередні два сезони акції було видано близько 70 млн карток. А кількість активних користувачів ATB Arena перевищила 3 млн людей. Впевнені, що зможемо повторити це досягнення і цього разу”, – заявив голова ради директорів, генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.

Механіка акції залишається незмінною: необхідно встановити у себе в телефоні спеціальний додаток ATB Arena і придбати ігрові картки в магазинах мережі на спеціальних умовах. Додаток дає можливість “оживити” персонажів на картках та зібрати власну команду супергероїв. У ньому також можна зберегти перелік своїх друзів та з’ясувати, хто найсильніший у магічному світі ATB Arena. Чим більша колекція карток, тим могутніша команда.

Довідка. АТБ-маркет — найбільша мережа магазинів України, яка налічує понад 1200 торгових точок в різних областях країни. Роздрібна мережа була заснована в 1993 році. З 2022 року АТБ щорічно планує відкривати до 150-ти нових точок. 

Читайте також –

Курс на Київ і Захід: де АТБ відкривав магазини в першій половині 2021 року

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку