Владислав Горошко, Укрзолото: Як за допомогою мобільного додатку примножити прибутки
Мобільний додаток виступає додатковим джерелом продаж і додатковим каналом комунікації з користувачем, а також забезпечує вищу конверсію та більший середній чек покупки.
Компанію Укрзолото можна умовно розділити на дві частини: це e–commerce та роздріб. Роздріб охоплює 83 міста на території України, де розташовано понад 165-ти магазинів. E–commerce складається із веб-платформи та мобільного додатку. Веб-платформа залучає понад 300 000 користувачів в місяць, 20% з яких заходять зі стаціонарних ПК, а 80% – з мобільних пристроїв. У структурі виторгу, який геренує e-commerce, частка веб-платформи сягає 77,5%. Мобільний додаток за півроку досяг 250 000 завантажень, щомісячно ним користуються 40 000 осіб, конверсія тут у 3,5 рази вища, аніж у веб-платформі й у структурі виторгу його частка сягає 22,5%.
Владислав Горошко, Product Manager компанії Укрзолото під час свого виступу на онлайн-конференції E–commerce Digital Day розповів: кого варто обирати для розробки мобільного додатку, які відмінності між веб-платформою та мобільним додатком у просуванні й аналітиці, яка вигода мобільного додатку для бізнесу та клієнтів, як працювати з відгуками споживачів і скільки коштує розробка мобільного додатку. RAU пропонує ознайомитись з текстом його виступу.
Кому доручити розробку мобільного додатку
Перевагами агентства є швидкість розробки, сильні компетенції, знання різноманітних технологій та відсутність потреби займатись пошуком фахівців.
А от його недоліками є набагато вища вартість розробки мобільного додатку, мінімізація контактів із розробниками та дизайнерами, складні завдання виконуються протягом достатньо тривалого часу, а можуть взагалі відкладатись через високу завантаженість. Також іноді фахівців початкового рівня намагаються залучити до роботи під виглядом компетентних та кваліфікованих.
Перевагами in-house команди є їх максимальна залученість до розробки продукту, набагато нижча вартість розробки, більша зацікавленість в усуненні критичних помилок і розвитку, проста комунікація та висока швидкість виконання завдань.
Недоліками in-house команди є необхідність самостійного пошуку фахівців, потрібно їх зацікавити та мотивувати, а у випадку наявності єдиного розробника, доведеться витратити багато часу після його звільнення.
Просування та аналітика: відмінності між веб-платформою та мобільним додатком
Для ювелірного бізнесу найскладнішим завданням є не лише встановлення мобільного додатку на смартфон, але й чи не забажає споживач видалити його незабаром. Як відомо, частота покупок у ювелірних магазинах є невисокою – лише двічі на рік, тому мобільний додаток стає в нагоді лише в цей час. Відповідно, запуск мобільного додатку є достатньо непрогнозованим та ризикованим рішенням, адже потрібно окупити інвестиції в його розробку та маркетинг.
Просування за допомогою мобільного додатку відбувається через аналогічні канали веб-платформи, але різняться його цілі і додається ASO (пошукове просування в сторах), реклама в сторах та in-app реклама (всередині інших додатків).
Найбільшою проблемою у мобільних додатках є аналітика, адже на веб-платформі встановлюється Google Analytics, налаштовуються декілька цілей, і можна запускати рекламу. У мобільних додатках усе набагато складніше: тут є продуктова та маркетингова аналітика, тому виникає потреба у залученні додаткового розробника та фахівця для аналізу конверсій.
Яка вигода мобільного додатку для бізнесу
Мобільний додаток виступає додатковим джерелом продаж та додатковим каналом комунікації з користувачем, забезпечує вищу конверсію у 3-5 разів та більший середній чек покупки.
Мобільний додаток виступає зручним способомпокупки, надає детальну інформацію про бонуси та знижки, надсилає персональні пропозиції та нараховує додатковий бонус за встановлення.
Як працювати з відгуками споживачів у мобільному додатку
Згідно зі статистикою, 80% додатків у сторах і PlayMarket, мають оцінки у 2 бали і лише 20% мають оцінки більше 4 балів. Укрзолото почало працювати з відгуками лише на початку 2021 року, оскільки наша оцінка впала до показника у 3,9. Тому ми впровадили у додаток таку опцію, що після оформлення замовлення, клієнта просять залишити будь-який відгук. І буквально через місяць наші оцінки виросли до 4,5-4,9.
Скільки коштує розробка мобільного додатку
Вартість розробки мобільного додатку коливається від $10 000 до 100 000 і залежить від вибору технологій. Необхідність розробки мобільного додатку варто оцынювати, враховуючи масштаби бізнесу та готовності інвестувати чималі кошти у новий продукт, який невідомо скільки принесе грошей на початковому етапі і лише через рік можна помітити відчутні результати.
Читайте також –
Магазин в телефоні: як український e-commerce використовує мобільний трафік