19 серпня RAU-вебінар «Відеоконтент, як мова комунікації. Покажи свій бренд світу»

19 серпня RAU-вебінар «Відеоконтент, як мова комунікації. Покажи свій бренд світу»

17.08.2021 03:30
  724
Микола Маранчак

Запрошуємо взяти участь у RAU-webinar «Відеоконтент, як мова комунікації. Покажи свій бренд світу», який відбудеться 19 серпня о 16:00 у Zoom. Участь безкоштовна за попередньою реєстрацію.

Цей текст доступний також російською мовою

У четвер, 19 серпня, під час RAU-вебінару експерти MOYO, Фокстрот і Lovivideo поділяться досвідом використання відеоконтенту в в маркетинговій стратегії компанії.

Спікери:

Ярослав Коваль – директор по маркетингу та стратегії, Ех-Terrafood, Ex-Carlsberg Ukraine

Тема: “Відео-маркетинг в контексті комунікаційної стратегії бренду”

Тези:

  • Тенденції відео-маркетингу останніх років
  • П’ять питань для ефективної стратегії використання відеоконтенту
  • Види відеоконтенту та шість практичних способів використання відеоконтенту для швидкого зростання

Дмитро Духоборов – керівник відділу маркетингових комунікацій MOYO

Тема: “Бренд медіа як новий формат комунікації”

Тези:

  • Чого хочуть споживачі
  • Що цікаво партнерам
  • Власне виробництво проти підряду
  • Перспективи бренд медіа

Катерина Бочарнікова – Head of SMM Фокстрот

Тема: “TikTok, як засіб комунікації. Доступна платформа для відеоконтенту”

Тези:

  • TikTok – платформа, де очікують на твій контент
  • Тенденції. Перспективи
  • Тренди. Відстежуй. Створюй
  • Кейси (види контенту, котрі ми використовуємо; стратегія; показники та ін.)

Модератор:

Олександр Павлов – керуючий директор Lovivideo

 

 

 

Дата: 19 серпня

Місце: Платформа Zoom

Час: 16:00-17.30

*Участь безкоштовна за попередньою реєстрацію.

Контактна особа з питань реєстрації:

Олеся Кобцева / Project manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку