19 серпня RAU-вебінар «Відеоконтент, як мова комунікації. Покажи свій бренд світу»
Запрошуємо взяти участь у RAU-webinar «Відеоконтент, як мова комунікації. Покажи свій бренд світу», який відбудеться 19 серпня о 16:00 у Zoom. Участь безкоштовна за попередньою реєстрацію.
Цей текст доступний також російською мовою
У четвер, 19 серпня, під час RAU-вебінару експерти MOYO, Фокстрот і Lovivideo поділяться досвідом використання відеоконтенту в в маркетинговій стратегії компанії.
Спікери:
Ярослав Коваль – директор по маркетингу та стратегії, Ех-Terrafood, Ex-Carlsberg Ukraine
Тема: “Відео-маркетинг в контексті комунікаційної стратегії бренду”
Тези:
- Тенденції відео-маркетингу останніх років
- П’ять питань для ефективної стратегії використання відеоконтенту
- Види відеоконтенту та шість практичних способів використання відеоконтенту для швидкого зростання
Дмитро Духоборов – керівник відділу маркетингових комунікацій MOYO
Тема: “Бренд медіа як новий формат комунікації”
Тези:
- Чого хочуть споживачі
- Що цікаво партнерам
- Власне виробництво проти підряду
- Перспективи бренд медіа
Катерина Бочарнікова – Head of SMM Фокстрот
Тема: “TikTok, як засіб комунікації. Доступна платформа для відеоконтенту”
Тези:
- TikTok – платформа, де очікують на твій контент
- Тенденції. Перспективи
- Тренди. Відстежуй. Створюй
- Кейси (види контенту, котрі ми використовуємо; стратегія; показники та ін.)
Модератор:
Олександр Павлов – керуючий директор Lovivideo
Дата: 19 серпня
Місце: Платформа Zoom
Час: 16:00-17.30
*Участь безкоштовна за попередньою реєстрацію.
Контактна особа з питань реєстрації:
Олеся Кобцева / Project manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua