Повний ребрендинг: мережа магазинів МІККІ остаточно стала MYplay

Повний ребрендинг: мережа магазинів МІККІ остаточно стала MYplay

17.08.2021 07:45
  947
Микола Маранчак

Після 20-ти років роботи мережу магазинів дитячих товарів та іграшок МІККІ остаточно переформатували на торгово-ігровий простір MYplay. Сьогодні рітейлер об’єднує 16 магазинів в 11-ти містах України, в тому числі один під брендом Carter’s.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба компанії. “Протягом трьох років MIKKI ставав MYplay. Вуха змінювались на кола, червоний колір – на помаранчевий, полиці – на інтерактивні зони. Перший магазин піддався апгрейду в місті Дніпро на вул. Воскресенській, 10. Там почалась історія MIKKI і через 18 років – MYplay”, – розповіла керівник відділу маркетингу мережі Марина Фастовець.

Останній MIKKI залишався в місті Енергодар Запорізькій області, який в червні цього року також отримав реформат.

На відміну від класичних магазинів мережі, MYplay – це також простір з зонами для ігор, тестування, прокачування своїх навичок, VR- зонами, віртуальною полицею і продавцями-аніматорами. В магазинах мережі можна знайти так фішки, як лазерний тунель, басейн з кульками, в який можна стрибати, горка для катання, фотопримірювальна, велика кількість онлайн ігор і кава-зона для батьків.

В асортименті, окрім іграшок, представлені гаджети, смарт-годинники, роботи, портативні колонки, навушники, іграшки для дітей з розвитком талантів, товари для активного відпочинку, одяг, взуття, солодощі та багато іншого, здатне не тільки розважити малюка, але й спростити життя батьків.

Нагадаємо, в лютому 2021 року рітейлер вивів на український ринок мережу дитячого одягу Carter’s – магазин американського бренду працює в Києві в ТРЦ River Mall, також є три корнери. Окрім цього компанія розвиває інтернет-магазин myplay.ua.

Довідка. MYplay – український рітейлер дитячих товарів. В Україні мережа була запущена під брендом MIKKI в 2000 році в Дніпрі. У 2018 році був проведений грандіозний реформат мережі, результатом якого стала поява торгово-ігрового простору MYplay. Так, наприклад, до 30% всього магазину виділяється під вільну ігрову зону для дітей. Перші об’єкти нової мережі почали роботу в другій половині 2018 року в Дніпрі.

Читайте також –

Епіцентр вивів мережу дитячих магазинів E.PIC за межі своїх ТЦ (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку