
Головний офіс АТБ суттєво пошкоджено від ранкетного обстрілу


Food tech cтартап Foodz Ukraine залучив інвестиції на розвиток бізнесу від агроіндустріального холдингу МХП.
Про це повідомляє портал Економічна Правда. Контроль за Foodz залишився у засновників – Дениса та Яни Кривенків. МХП отримав близько 20% компанії. Суму угоди сторони не розголошують.
“В рамках співпраці відбулося два раунди інвестицій. На етапі тестування гіпотез ми переконались, що бізнес-модель працює. Далі ми відслідковували ріст кількості замовлень та провели другий транш фінансування компанії. МХП прагне поглиблювати відносини з ресторанним бізнесом та наблизити компанію безпосередньо до споживача. Ми переконані, що бізнес в форматі dark kitchen, який зараз активно росте у всьому світі, має перспективи в Україні”, – прокоментував радник голови правління МХП Дмитро Зозуля.
Компанія Foodz розвиває мережу онлайн-ресторанів в Києві з початку 2020 року. Пілотний проект засновники бізнесу запускали самостійно. Після підтвердження життєздатності бізнес-моделі компанія залучила зовнішні інвестиції. З початку 2020 року в Foodz інвестовано понад $2 млн.
“МХП виступає не тільки як інвестор, але й як стратегічний партнер, який ділиться власною експертизою у питаннях розвитку бізнесу. Залучення МХП в якості інвестора дозволить швидшими темпами розвивати бізнес та розширювати мережу віртуальних ресторанів в інших містах країни. Наш фокус на даному етапі розвитку зосереджений на зростанні клієнтської бази та кількості замовлень, налаштуванні системи поставок та вдосконаленні ІТ-інфраструктури”, – зазначив генеральний директор Foodz Ukraine Денис Кривенко.
З початку заснування бізнесу Foodz відкрила 15 кухонь у столиці. Серед них — десять власних і п’ять у партнерстві з Glovo. Клієнтська база зросла до 100 000 споживачів. У 2020 році об’єм продажів компанії досяг 35 млн грн. Зараз у Foodz працює понад 220 працівників, мережа покриває весь Київ, а під її управлінням знаходяться 12 брендів ресторанів: Greenbar Cafe, Супчик Салатик, Шанхайський Кіт, Chackmak Doner, PokeOke та інші.
Нагадаємо, що з 2020 МХП взяв курс трансформації із сировинної компанії в кулінарну. МХП трансформує бізнес таким чином, щоб люди змогли не тільки отримати продукцію високої якості, але і заощадити свій час.
Читайте також –