Реклама тижня: АТБ, IKEA Україна, One Plus, Volkswagen і Вєрка Сердючка

Реклама тижня: АТБ, IKEA Україна, One Plus, Volkswagen і Вєрка Сердючка

01.08.2021 09:00
  1489
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

АТБ

Здавалося б: що може об’єднувати Вєрку Сердючку і Термінатора? Проте мережа магазинів АТБ знайшла спільне – серпневу акцію “АТБ заряджає тебе!” У спільній партнерській колаборації 55 брендів від 13-ти компаній розіграють 500 мобільних батарей, 40 одиниць електротранспорту, 10 електромобілів Nissan LEAF і електрокар Porsche Taykan. Акційні товари, які беруть участь у розіграші, починають продавати з 1 серпня.

IKEA

Шведський меблевий гігант IKEA зняв першу сюжетну рекламу в Україні. В ній рітейлер призвав відкинути дебати та прийти в магазин “помацати, заміряти та перевірити”. Чи йде мова саме про меблі – не уточнюють, але ролик ніби на це натякає. Принаймні в ньому відчувається якась недосказаність.

One Plus

Студія Radioaktive Film зняла у Києві рекламу для китайської компанії OnePlus. Зйомки ролика, присвяченого новому смартфону OnePlus Nord 2, проходили в Музеї історії України у Другій світовій війні. У ньому новий смартфон асоціюють з перстнями влади з роману “Володар перснів” Джона Р.Р. Толкіна.

Nike

Всього кілька днів назад 13-річна скейтбордистка Райсса Леал отримала срібло Олімпіади – 2020 в Токіо, а вже зараз Nike випустив ролик, оспівуючи “фею скейтбордингу”. У відео спортивний бренд комбінує анімацію з реальною зйомкою. Так Nike нагадує усім про ролик, де дівчина в 7-річному віці підкорила світ, катаючись на ковзанах в костюмі казкової принцеси, а заодно прославляє «нових фей», які руйнують стереотипи в спорті.

Volkswagen

Volkswagen представив свій Golf GTI наступного покоління гумористичним відео. Грайлива реклама починається з того, що водій сідає за кермо і, як від’їжджає, світ навколо нього відразу сповільнюється. Творці ролика зазначають, що хотіли створити рекламу, яка визве повагу до потужності GTI та її впливу на світ і, в той же час, розважить.

https://www.youtube.com/watch?v=PI53JJSqNXU

Читайте також –

Реклама тижня: Алло, Miu Miu, Samsung, Roberto Cavalli і Майк Тайсон


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку