Як змінились споживчі звички українців після двох локдаунів (інфографіка)

Як змінились споживчі звички українців після двох локдаунів (інфографіка)

28.07.2021 07:45
  1228
rau

Українська дослідницька компанія Gradus Research запитала респондентів про те, на що вони витрачають гроші, заощаджені під час пандемії, та як змінилися в них пріоритети в покупках.

Цей текст доступний також російською мовою

Дослідження було проведено компанією Gradus Research наприкінці травня методом самозаповнення анкети в мобільному додатку. Розмір вибірки – 1000 респондентів, яких опитували з дотриманням стандартів соціології серед верифікованих респондентів панелі Gradus. Видання НВ. Бізнес поділилося результатами дослідження. RAU обрала з них ключове.

Один зі споживацьких трендів сьогодення — економія: майже 39% стали економити з приходом у наше життя карантинів і локдаунів. Наразі чверть українців відмічають, що дотримуються режиму чіткого планування покупок. Ще 60% переважно планують покупки, проте подекуди дозволяють собі імпульсивні придбання. І лише 6% респондентів можуть собі дозволити приходити в магазини взагалі без списку необхідних продуктів чи речей, здійснюючи покупки лише за імпульсом.

40% респондентів зазначили, що скоротили обсяги або кількість товарів, а 31% — перейшли на дешевші бренди. Для 15% опитаних COVID-19 не став причиною зменшення витрат.

Дві основні статті витрат серед українців — це їжа/напої та одяг/взуття. І якщо національний виробник їжі займає провідне місце в продуктовому кошику українця — 68% надають перевагу вітчизняним брендам; то одяг і взуття все-таки переважно купують у відомих міжнародних брендів — 47%. Але варто звернути увагу на те, що національний виробник одягу та взуття вже має значну частку в гардеробі українців — понад 30% купують локальні бренди.

64% віддали перевагу перевіреним брендам і тільки 12% — спробували купувати під час пандемії бренди, про які раніше нічого не чули.

Лише у третини опитаних після локдаунів з’явилися вільні гроші. Витратили вони їх на купівлю валюти (30%), відкриття депозиту (27%), техніку для будинку (23%).

Читайте також –

Дослідження Gradus: топ-6 фактів про те, як змінилося життя і поведінка українців в епоху COVID-19


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку