Новини логістики та e-commerce: Rozetka в Узбекистані, штраф для Нова пошта, Rocket в Греції і Франції, доставка Сільпо і багато іншого

Новини логістики та e-commerce: Rozetka в Узбекистані, штраф для Нова пошта, Rocket в Греції і Франції, доставка Сільпо і багато іншого

09.07.2021 08:15
  1400
Костянтин Симоненко

Rozetka виходить на ринок Узбекистану, сервіс доставки Rocket з’явився в двох нових країнах Європи, Укрпошта розпочала співпрацю з американським маркетплейсом Wish, Нова пошта судиться з Держспоживслужбою й інші новини сегмента електронної торгівлі та доставки.

Цей матеріал доступний російською мовою

Rozetka виходить на ринок Узбекістану

Найбільший онлайн-магазин електроніки та побутової техніки в Україні Rozetka вже зареєстрував в Узбекистані два товарні знаки і логотип. Також інформацію про свої наміри в компанії підтвердили локальним ЗМІ. Про це повідомляє портал Kapital.uz. В Узбекистані зареєстрували логотип і товарний знак «РОЗЕТКА Лимитед», а також його транслітерацію ROZETKA LIMITED.

Нагадаємо, в червні об’єднана компанія Rozetka-EVO стала інвестором перспективного маркетплейса для покупок і продажу речей shafa.com.br в Бразилії. Деталі угоди не розголошуються.

Паралельно, досягнувши до свого 16-річчя межі в 110 точок видачі, Rozetka продовжила активно розширювати свою мережу. На початок липня найбільший маркетплейс країни відкрив ще 11 точок видачі. Почали зі Львова (на Чорновола, 57) і закінчили в Сумах (вул. Кооперативна, 1, ТРЦ Київ). При цьому з’явилася перша точка видачі в Івано-Франківську (вул. Січових Стрільців, 68 А, поруч зі «стометрівкою»). Були ще Черкаси і Харків, але більша частина точок видачі відкривалася все-таки в столиці.

Держспоживслужба оштрафувала Нова пошта майже на 326 млн грн. Компанія пішла в суд

Нова пошта розцінює дію контролюючого органу як маніпуляцію державою своїх повноважень і оскаржує штраф в Харківському окружному адміністративному суді.

Крім того, компанія направила скаргу в Державну споживчу службу на неправомірні дії співробітників харківського підрозділу, а також звернулася до омбудсмена і міжнародних правозахисних організацій.

У березні 2021 року працівники Держпродспоживслужби прийшли з перевіркою до харківського відділення Нова пошта за скаргою клієнта про пошкодження посилки на суму 500 гривень. Перевірка пройшла з порушенням чинного законодавства. Зокрема, згідно із законом, перевіряючий повинен надати керівникові юрособи або уповноваженій особі документи про перевірку. Але їх вручили керівнику відділення, який не є уповноваженою особою.

Крім того, була порушена і процедура перевірки. Зокрема, перевіряючий не розписався в спеціальному журналі, як того вимагає закон.

Експрес-доставка Сільпо запрацювала в 48-ми містах країни

Станом на липень послуга доступна вже в 24-х областях країни і 48 містах (з них 22 – обласні центри), а мережа супермаркетів стала одним з найбільших в Україні операторів швидкої доставки продуктів.

У червні Сільпо розширило покриття сервісом експрес-доставки ще на 14 міст в 9-ти областях країни. Найщільніше покриття в Київській області – 10 міст. У найближчих планах Сільпо – інтенсивний розвиток доставки у Львівській та Одеській областях.

Укрпошта почала співпрацю з американським маркетплейсом Wish

АТ “Укрпошта” почало співпрацювати з однією з найбільших в світі і найбільш швидкозростаючих мобільних платформ електронної комерції Wish (США).

Як повідомили RAU в компанії, місцевий бізнес отримав хорошу можливість, щоб вийти на якісно новий рівень і почати з нуля або збільшити продажі за кордоном. Зокрема, український малий і середній бізнес може продавати свої товари в США, Європейський Союз і Австралію з допомогою Wish.

Українські підприємці, які почнуть продавати на Wish і доставляти товари через Укрпошта, отримають знижку на щомісячну комісію протягом перших трьох місяців.

Платформа Wish заснована в 2010 році, штаб-квартира знаходиться в Сан-Франциско. Wish працює в більш ніж у 100 країнах і консолідує понад півмільйона торговців по всьому світу.

Сервіс кур’єрської доставки Glovo з’явився в Умані

З 23 червня Glovo почав роботу в Умані і представлений тепер в 33-х містах України. В зону покриття сервісу увійшла територія міста, яка простягається від вулиці Джерельна на півночі до вулиці Кармелюка на півдні і знаходиться між вулицею Заводська на заході і вулицею Визволителів на сході. Сервіс Glovo буде працювати в місті щодня з 10:00 до 22:00.

Генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський, згідно з повідомленням компанії, заявив про намір продовжувати розширення присутності сервісу в містах з населенням до 100 000 жителів.

Раніше в інтерв’ю бізнес-порталу Delo.ua віце-президент підрозділу Q-Commerce компанії Glovo Даніель Алонсо розповів про масштабний запуску dark store в Україні і розвиток напрямку швидкої кур’єрської доставки. З головними тезами цієї бесіди можна ознайомитися тут.

Rocket запустився в Греції і Франції

Український сервіс доставки Rocket продовжує свою експансію в Європі. З 23 червня сервіс доставки почав роботу в Греції і Франції. Вони замкнули першу п’ятірку з десяти країн, в яких сервіс має намір почати роботу вже в цьому році.

У Греції Rocket почав роботу відразу з столиці. В Афінах підключені вже десятки ресторанів в різних районах міста. У Франції першим стало місто Лілль. Це невелике місто на кордоні з Бельгією, але воно є центром другої за величиною агломерації (після Парижа), охоплюючи двохмільйонний євроокруг «Лілль-Кортрейк».

Тепер покриття Rocket поширилося на 33 міста в п’яти країнах. Раніше помаранчеві рюкзаки почали здійснювати доставку в столиці Нідерландів, а також двох містах на Кіпрі – Нікосії і Лімасолі. Незважаючи на масштабні плани експансії на десять європейських країн, Rocket продовжує активний розвиток в Україні. Уже покрито 28 українських міст, серед яких 18 обласних центрів.

Зростання кількості партнерських відділень і оновлення додатка Meest

Як повідомили RAU в компанії Meest, кількість партнерських відділень з 2500 на початку року зросла до понад 4500 відділень в червні. Також компанія презентувала оновлений додаток з новими унікальними функціями.

Щоб зробити відправку посилок більш безпечною і комфортною, глобальна міжнародна група компаній Meest поставила в пріоритет розширення мереж поштоматів і партнерських відділень, а також скорочення часу на відправку посилки через сервіси компанії до 30 секунд. У червні Meest презентував оновлений додаток до функцій, яких немає ні у одного з додатків поштово-логістичних операторів в Україні.

Так, в ньому з’явився автоматичний пошук найближчого відділення або поштомата, а також таймер надшвидкої доставки між поштоматами.

Нагадаємо, поштомати Meest – єдині в Україні, через які можна не тільки отримувати, але й відправляти посилки. Крім того, в минулому році оператор запустив надшвидку доставку між поштоматами по Києву – процес займає лише п’ять годин. Щоб нею скористатися, потрібно вкласти посилку в середину пристрою до 11:00. Тепер в момент, коли посилка опинилася в поштоматі, система запускає зворотний відлік п’яти годин. Так, клієнти Meest можуть візуалізувати тривалість очікування доставки і не турбуватися за свою посилку. Зараз послуга працює в тестовому режимі в Києві. Детальніше про нові послуги можна прочитати тут.

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce: нові точки видачі Rozetka, технохаб Glovo, плюс 1000 відділень Meest і багато іншого


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку