Реклама тижня: Calvin Klein, Reebok, Uklon, Bvlgari і Зендая
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Calvin Klein
Річард Медден з “Гри престолів” став обличчям нового чоловічого парфуму Calvin Klein. У ролику актор бадьоро прокидається і мчить до нових щоденних вершин і перемог. Щодо аромату, то композиція свіжого деревно-цитрусового Defy з нотами інших рослин створена для чоловіків-міленіалів, які не соромляться своїх яскравих емоцій.
Tecno
Ще одна зірка культового серіалу – славнозвісний “Капітан Америка” Кріс Еванс – став міжнародним амбасадором бренду смартфонів Tecno. У відео актор кіновсесвіту Marvel гуляє умовним Лувром і робить в ньому селфі. Рекламна кампанія китайського виробника мобільної техніки Tecno проходить під слоганом “Час виділятися”. На думку представників компанії, “Кеп” наочно уособлює собою цю фразу.
Bvlgari
Ювелірний дім Bvlgari запустив кампейн, присвячений фантастичному місту Риму, наповненому любов’ю та дивом. Головні ролі в новій рекламі виконали актриси Зендая і ще кілька селебрітіс. Вони позують на тлі римських статуй і колон в прикрасах з різних колекцій Bvlgari -Serpenti, Divas ‘Dream, Fiorever.Саме ці італійські пейзажи надихнули бренд на нові прикраси.
Uklon
Онлайн-сервіс замовлення таксі Uklon показав, як можна налаштувати поїздку під себе. Оновлений додаток дозволяє управляти ціною та вибирати комфортні додаткові опції. В новому відео бренду ці можливості представлені гіперболізовано – яким може бути максимальний комфорт в дорозі.
Reebok
Reebok представив нове бачення бренду у фільмі-міркуванні про життя. В дев’ятихвилинному ролику “Reconnect” бренд нагадую, що спорт — це не обов’язково подвиги в залі. Під час неспішної прогулянки батько вчить сина головним принципам свободи і вмінню жити в злагоді з собою. Завдання креативної команди Reebok – до 2022 року відбудуватися від свого конкурента Adidas.
https://www.youtube.com/watch?v=60vbaeIP8p4&feature=emb_logo
Читайте також
Реклама тижня: Фокстрот, Leroy Merlin, Oreo, Фрекен БОК і футбол