Бренд-менеджер у 2021 році: навчити неможливо знайти

Бренд-менеджер у 2021 році: навчити неможливо знайти

24.06.2021 01:25
  1323
rau

Керівник Цитрус Академії & ЦеХАБ Саша Дмитрієва про те, як формується команда маркетологів компанії та навчальний курс для бренд-менеджерів від Цитрус.

Цей текст доступний також російською мовою

Український ринок ще нічого не знав про перформанс у маркетингу, а у цитрусівській вітрині на Хрещатику вже жив Максим Бахматов, щоб зібрати 1 000 000 грн на дитячі кардіо-імпланти. До нового 2021 року всі робили різдвяні сейли, а Цитрус пропонував “забичити рік пацюка”, який всіх, без виключення, втомив. Такий маркетинг може захопити, може обурити, але точно не залишить байдужим. Всі ці сміливі ідеї втілює креативна команда – спеціалісти, які готові щодня приймати виклики і відрізнятися. В колонці для RAU про неї розповіла керівник Цитрус Академії & ЦеХАБ Саша Дмитрієва.

Все будується на людях. Не дивлячись на те, що ринок праці рясніє пропозиціями, воістину талановитих маркетологів знаходити виявляється все важче і важче. Співбесіда за співбесідою відсіюються:

  • новачки, які щойно вийшли з ВУЗів. Молоді і не зашорені з однієї сторони, з іншої – власники багажу теоретичних знань, які ще не вміють застосовувати;
  • “ветерани” маркетингової битви – досвідчені, розуміючі як і що повинно працювати, але, в своїй більшості, позбавлені гнучкості, не готові до принципово нових, ризикових рішень;
  • світчери, які змінюють професію. Частіше за все вихідці з курсів та інтенсивів, які гарантують кардинальні зміни у професійній сфері. Ці товариші більш, ніж мотивовані, і з цікавістю хапаються за нове, але не володіють практичними навичками і не встигають адаптуватися на великих швидкостях.

Кожному з вищеперелічених кандидатів знадобиться час на розкачку, але не кожен зможе пристосуватися до темпу, який характерний великим рітейлерам. Можна ризикнути, витратити багато часу і сил на свіжу кров, але очікування не виправдаються. Можна ризикнути ще більше і навчити професіоналів, які необхідні не лише Цитрусу, але й ринку. І це вже сміливо.

Команда Цитрус Академії & ХАБу в ділі

За 7 років ми навчили більше 120 000 клієнтів: від новачків, які лише стартують у digital, до топ-менеджерів і власників бізнесів, які приходили на івенти у ЦеХАБ за новим досвідом, кейсами та нетворкінгом. Тепер же потрібен не просто інтенсив, і навіть не курс, який склали методологи, а 20-річний екскурс у маркетинг, упакований у двомісячне онлайн-навчання. Навіщо?

  • по-перше, такого ще ніхто не робив, а ми звикли бути першими;
  • по-друге, нам потрібні бренд-менеджери і краще, ніж наші практики, згідно внутрішнім стандартам, їх ніхто не навчить;
  • третій, але не менш важливий пункт – ми даємо можливість навчатися і зростати всередині компанії нашим колегам, а деяким і курирувати навчальні програми. Вже не кажучи про те, що таке навчання здатне подружити департаменти, які часто “говорять різними мовами” всередині одного великого бізнесу.

Додатковим стимулом для створення платформи з обміну досвідом стало те, що українці вимушено, але прийняли онлайн. Вчитися з будь-якої точки світу точки квартири стало нормою, а не дикістю. Зірки зійшлися! Програму розробили, лекторів затвердили, відкатали пілотний запуск на співробітниках, відібрали з першого потоку кращого бренд-менеджера (вона вже два місяці працює в команді), інших нагородили дипломами і подякували за прагнення відрізнятися знаннями. Після кожного з блоків виміряли NPS, зробили в програмі перестановку, відреагували на всі зауваження і забаганки першопрохідців і викатили на ринок курс “Прикладний бренд-менеджмент”.

Сьогодні ми, команда Цитрус Академії & ЦеХАБу, вийшли зі стану афекту після піврічної роботи над новим продуктом і резюмуємо:

1. Кращий студент дійсно разом із дипломом про закінчення курсу отримає офер на позицію бренд-менеджера у Цитрусі. Інші – диплом із підписом СЕО, багаж прикладних знань і рекомендацію на ринку праці.

2. Програма, по якій рухаються студенти, та інструменти, якими поділяться лектори, – це must have для маркетолога. Особливо, який працює чи планує працювати на ринку рітейла.

3. Для проведення деяких лекцій залучаються зовнішні експерти. Колеги, які багаторазово виступали у ЦеХАБі і завоювали симпатії глядачів.

4. Система навчання гнучка. Записи лекцій будуть зберігатися в особистому кабінеті, тому пропускати онлайн-трансляції не страшно, на ефективність навчання це не вплине.

5. Старт першого потоку планується на початок липня, як тільки буде укомплектована група з оптимальною кількістю студентів. Щоб і нетворкінг видався цікавий, і дух змагання був присутній.

Всім професіоналів і захоплюючих кейсів! А ми погнали знову вчитися, удосконалюватися і відрізнятися знаннями! Чекаємо на вас на курсі (або в коридорах офісу).

Читайте також

Цитрус відкрив відразу два магазини у Львові (+ фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку