Реклама тижня: Comfy, IKEA, Burger King, Apple, Hyundai і Marvel
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Comfy
Comfy разом із креативною агенцією Banda створили нову кампанію, в якій пояснюють, чому мережа вважає себе #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам. Нове відео виконано у стилі музичного кліпу гуртів 90-их із нативно розставленими домашніми гаджетами на майданчику. Головними героями стали COMFY band — музичний гурт молодих хлопців із драйвовою музикою, танцями й технікою. У кампанії знявся також генеральний директор Comfy Ігор Хижняк.
IKEA
Компанія IKEA показала, як сміття для однієї людини може стати скарбом для іншої, якщо його відремонтувати і виставити на продаж в магазинах секонд-хенд IKEA. В компанії показали, як дають другий шанс старим меблям. За даними рітейлера, в одній тільки Норвегії щорічно викидається близько 3 млн предметів меблів.
Hyundai
Машини Hyundai Tucson 2022 року з’явилися в епізодах перших серіалів Marvel Studios. Автомобілі компанії можна побачити в серіалах “ВандаВіжен”, “Сокол і Зимовий солдат”, а також “Локі”. Таким чином Hyundai показує, що навіть Месники користуються їх авто.
https://www.youtube.com/watch?v=tmw9ccgnPw0&t=36s
https://www.youtube.com/watch?v=MAgwAcCPLx8&t=12s
https://www.youtube.com/watch?v=whN6mvEO4Cg
Burger King
Маркетологи мережі ресторанів швидкого харчування Burger King звернули увагу на кумедний збій в автопілоті Tesla і обернули його собі на користь в новому рекламному ролику. У квітні Tesla оновила ПО електромобілів, додавши в автопілот функцію визначення світлофорів і знаків зупинки з подальшим уповільненням або зупинкою при необхідності. Функція все ще знаходилася в стадії тестування і не завжди працювала коректно. У новому рекламному відео Burger King показано, що нова тестова функція автопілота плутає знак ресторану Burger King зі знаком зупинки.
https://www.youtube.com/watch?v=JlkRIjV37TE
Apple
На офіційному акаунті корпорації Apple на YouTube з’явилася реклама, в якій користувачі звичайних ПК співають пісню «Part of Your World» з мультфільму Disney «Русалочка». Вони дивляться на вулицю, де люди використовують свої iPad Pro для самих різних завдань – від відеочату та ігор до повноцінної роботи. Посил Apple в тому, що планшет компанії здатний надати своїм користувачам більше, ніж стаціонарні комп’ютери.
https://www.youtube.com/watch?v=awTP7IUY3uo
Читайте також
Реклама тижня: Епіцентр, Vodafone, Chanel, Domino’s Pizza та Андрій Шевченко