Rozetka-EVO проінвестували у бразильський маркетплейс, створений українцями

Rozetka-EVO проінвестували у бразильський маркетплейс, створений українцями

16.06.2021 02:32
  680
rau

У червні об’єднана компанія Rozetka-EVO стала інвестором перспективного маркетплейсу для покупок та продажу речей shafa.com.br у Бразилії.

“Бразилія — абсолютно новий для нас ринок, і це серйозний виклик. Ми багато інвестуємо у розвиток підприємництва та побудову маркетплейсів тут, в Україні. Впевнений, цей досвід допоможе нам будувати значущі проекти і далеко за її межами”, — прокоментував угоду засновник Rozetka Владислав Чечоткін.

Shafa.com.br запустили розробники української Шафи (shafa.ua) після її продажу компанії EVO у 2018 році. Зараз у бразильського маркетплейсу 500 активних продавців, які виставили 40 000 товарів. Товарообіг щорічно подвоюється.

“E-commerce Бразилії зі щорічним обігом у понад $20 млрд входить в топ-10 найбільших у світі й швидко зростає. Водночас Shafa.ua — один з найбільших і швидкозростаючих маркетплейсів України. Ми віримо, що нам вдасться перенести досвід розвитку проекту на новий ринок і побудувати проривний і потрібний продукт”, — сказав CEO компанії EVO Микола Палієнко.

Розвитком shafa.com.br продовжить займатися нинішня команда під керівництвом Антона Єрмоленка. EVO допоможе технологіями та експертизою.

“Ми раді цьому партнерству. Rozetka-EVO — експерти у побудові маркетплейсів. Я вірю, що їхній досвід додасть Шафі в Бразилії істотне прискорення”, — зазначив співзасновник shafa.com.br Антон Єрмоленко.

Деталі угоди не розголошуються.

Читайте також –

Як стати лідером на ринку e-commerce. Історія компанії Rozetka


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку