Нові реалії онлайн: на що орієнтуватися українським інтернет-магазинам цього року
Бізнес відмовився від довгострокового планування на користь ситуативного підходу і почав оперативно оцифровувати й автоматизувати робочі процеси.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як стверджують фахівці контент-маркетингової платформи PRNEWS.IO, карантинні заходи в Україні збільшили обсяг покупок в інтернеті до 107 млрд грн в 2020 році, а ринок в цілому виріс на 40%. І це не межа, адже показники продовжують рости. Багато хто з експертів очікують, що за підсумками 2021 року продажі в e-commerce «стрибнуть» ще на 30%. Звичайно, щоб цей прогноз виправдався, варто слідувати актуальним трендам і виправдовувати очікування клієнтів. RAU вибрала головні тези з матеріалу All Retail.
Тренд 1. Чим краще, тим краще
COVID-19, як і раніше, залишається визначальним фактором розвитку ринку електронної комерції і впливає на неї в довгостроковій перспективі. Багато експертів сходяться на думці, що до 2025 року частка e-commerce в загальносвітових продажах виросте з нинішніх 15% до 25%.
Але це не станеться саме по собі. Інтернет-магазини повинні постійно вдосконалюватися: збільшувати асортимент, поліпшувати сервіс, підвищувати зручність платежів тощо.
Тренд 2. Омолодження
З розвитком e-commerce клієнтська аудиторія суттєво молодшає. Лідери переходу з офлайн-продажів в онлайн — люди від 18 до 34 років. Хоча загальна тенденція справедлива для будь-якого віку. Люди дійсно стали більше купувати онлайн і більш уважно моніторити відгуки та будь-яку інформацію в інтернеті й онлайн-ЗМІ про бренд, його товари та послуги.
Тренд 3. Продажі з мобільних пристроїв
Все більше продажів відбувається зі смартфонів. У 2020 році їх обсяг склав $2,66 трлн, а реальна цифра для 2021-го — $3,16 трлн. Виходячи з цього, онлайн-продавцям варто задуматися над розвитком саме мобільних версій магазинів: купувати тут зручніше, ніж на десктопі, тож треба мінімізувати кількість операцій від пошуку товару до його замовлення і оплати. Адже онлайн-користувачі купуватимуть там, де це зробити легше і швидше.
Тренд 4. Торгівля за допомогою соцмереж
Один з найстійкіших трендів. Instagram за останні кілька років з сервісу для постингу фотографій перетворився на повноцінну торговельну платформу з масою функцій для бізнесу. У ньому можна продавати, купувати і навіть відправляти платежі безпосередньо через соцмережу.
Тренд 5. No Brand
Завдяки пандемії, споживачі стали по-іншому ставитись до власних витрат і гучних (або ні) назв брендів. Так, все більшої популярності в очах покупців набувають невеликі місцеві виробники — так звані, No Brand. Як свідчать чисельні опитування, більше половини аудиторії інтернет-магазинів готові купувати у нових локальних брендів. Основною мотивацією українців для цього стали бажання підтримати вітчизняний бізнес, інтерес до унікальності (автентичності) такої продукції і якісний сервіс.
Тренд 6. Доповнена реальність
Проблеми приміряння одягу перед покупкою допомагають вирішити технології доповненої реальності (AR). Віртуальні технології все активніше допомагають візуалізувати товар перед покупкою: вбудувати меблі в інтер’єрі, прикинути, як сяде сукня або окуляри тощо. Ймовірно, в недалекому майбутньому можна буде оцінювати покупку не лише по фото або відео.
Джерело: All Retail
Читайте також –
10 трендів e-commerce, про які потрібно знати в 2021 році. Інфографіка