frp®iPromoter lite: маркетингові інструменти й аналітика XXI століття для залучення й утримання орендарів в ТРЦ

frp®iPromoter lite: маркетингові інструменти й аналітика XXI століття для залучення й утримання орендарів в ТРЦ

15.06.2021 08:15
  528
rau

В основі описаних в статті рішень лежить FR (facial recognition) платформа frp®, яка використовує флагманські (NIST) алгоритми розпізнавання облич від провідних R&D лабораторій світу .

Цей матеріал також доступний російською мовою

Вже зовсім скоро, 16-17 червня 2021 року в Києві, в НСК «Олімпійський» відбудеться найбільша зустріч рітейлу країни RAU Expo 2021. Інноваційним партнером заходу виступить компанія Secnet EECA регіональний IT-VAD дистриб’ютор, який веде бізнес в країнах СНД, зі штаб-квартирою в Києві.

Компанія спеціалізується на проектній дистрибуції b2b-рішень, що включає в себе постачання професійного обладнання та програмних рішень для побудови IТ-інфраструктури корпоративних підприємств / мережевих рітейлерів / банківських установ / МФО через мережу авторизованих партнерів в країнах СНД.

У даній статті розглядаються:
  1. Інструменти для генерації реальної аналітики по відвідувачах, в тому числі в розрізі гендерних ознак, з метою обґрунтування справедливості ціни орендарям з використанням статистики по ротації цільових відвідувачів ТРЦ
  2. Мобільний додаток (МД) для ТРЦз рубрикаторами, сервісами розміщення активних промо орендарів і самого ТРЦ у відповідних категоріях
  3. Зручний і простий функціонал для формування власної біометричної бази даних (ББД) лояльності ТРЦ
  4. Безкоштовний сервіс для орендарів/ТРЦ по таргетованій розсилці флаєрів на мобільний додаток по ББД відвідувачів ТРЦ, з метою промоції відвідування торгової точки орендаря в ТРЦ
  5. Платний PUSHсервіс від ТРЦ для орендарів ТРЦ: розумна доставка промофлаєрів на смартфони цільової аудиторії відвідувачів на вході ТРЦ через МД/Viber/SMS. Окрема увага виробникам тютюнової та алкогольної продукції.

Інструменти для генерації реальної аналітики по відвідувачах, в тому числі, в розрізі гендерних ознак, для обґрунтування справедливості ціни оренди, за допомогою статистики по ротації цільових відвідувачів ТРЦ.

 

“Секрет Полішинеля”: аналітика по відвідувачах, що генерується встановленими в більшості ТРЦ “розумними лічильниками” в форматі датчиків (як окремих, так і вбудованих в “рамки безпеки” систем) на базі wi-fi/beacons, включаючи VMS – НЕДОСТОВІРНА.

На системах, які використовують логіку механічного перетину периметра (не так важливо, за яким принципом вони працюють – радіо, сенсор, відео-аналітика) ми навіть не будемо детально зупинятися.

Досить зазначити: подібні системи не вміють ідентифікувати відвідувачів, так як вони банально підраховують кількість перетинів периметру рухомими об’єктами.

Приклад: 2000 осіб (персонал ТРЦ + орендарів) за добу при виходах на перекур можуть легко згенерувати додатковий трафік в 20 000 “відвідувачів”.

Функціонал примітивних лічильників, як правило, йде опціонально до базового функціоналу системи, що купується (рамки безпеки або VMS), і критична неточність сприймається як “дарованому коневі в зуби не дивляться”.

Окремо варто зупинитися на популярних системах лояльності для ТРЦ, побудованих на симбіозі ПО, captive-portals і Wi-Fi / beacon архітектури.

Подібні системи аж ніяк не дешеві й, аж до 2020 року, застосовувалися для максимально точного підрахунку відвідувачів.

Принцип роботи Wi-Fi систем простий, але заснований на вкрай важливих припущеннях.

Для коректного підрахунку відвідувачів малося на увазі, що:

  • Кожен відвідувач носить із собою свій смартфон
  • На смартфоні обов’язково включений Wi-Fi
  • Бажано (не обов’язково) включений Bluetooth

Подібні системи підрахунку “відловлювали” статичні mac-адреси смартфонів відвідувачів і, шляхом простих розрахунків, підраховували кількість унікальних відвідувачів торгового майданчика за потрібний період.

Для більшої точності позиціювання додатково використовували beacons, що працюють через Bluetooth.

Починаючи з 2020 року, всі оновлення OS для смартфонів iOS (Apple) і Android (Google) за замовчуванням йдуть з відключеним функціоналом статичної mac-адреси на користь динамічної.

Простими словами: ідентифікувати велику частину відвідувачів за смартфоном більш не є можливим.

Куплені за чималі гроші технології більше не працюють.

Рішення: пряма ідентифікація відвідувачів по обличчю в потоці через IPкамеру на вході за допомогою frp® iPromoter lite
з підтримкою відокремлення персоналу від потоку реальних відвідувачів ТРЦ.

Мобільний додаток для ТРЦ з рубрикаторами і сервісами розміщення активних промо від орендарів/ТРЦ у відповідних категоріях.

Комунікацію з відвідувачами ТРЦ платформа frp®iPromoter lite вміє підтримувати через три канали зв’язку: а) мобільний додаток, б) Viber в) коротке посилання, вкладене в SMS

Ідеальний для ТРЦ варіант комунікації з відвідувачами через брендований додаток frp®promo.

Переваги комунікації через мобільний додаток:

  • НУЛЬ витрат на сервіси операторів Viber і мобільного зв’язку
  • НУЛЬ витрат на створення власного мобільного додатку. Сервіс брендування під замовника мобільного додатку вже включений у вартість платформи frp®iPromoter lite
  • Поєднання процесу реєстрації біометричного профілю користувача з процесом першого запуску мобільного додатку
  • Підтримка платних, націлених PUSH-сервісів
  • Зручний каталог-рубрикатор для автоматичного завантаження/видалення безкоштовних промо орендарів згідно циклу активної кампанії

Відео-демонстрація функционалу frp®promo.

Зручний і простий функціонал для формування власної біометричної БД лояльності ТРЦ

Мотивація до реєстрації відвідувачів ТРЦ:
  • через розіграш призів як від самого ТРЦ, так і в ході спільних акцій з орендарями
  • позіціонування МД як зручного інструменту для пошуку відвідувачами ТРЦ активних промо на потрібні категорії товарів в локаціях орендарів
Запрошення до експрес-реєстрації у біометричній БД лояльності ТРЦ:
  • розсилка запрошень на реєстрацію у форматі флаєрів в Viber за існуючою БД контактів
  • реклама-запрошення на реєстрацію через соціальні мережі, як існуючих фоловерів, так і таргетованою рекламою
  • реєстрація як обов’язкова умова для участі у розіграші призів ТРЦ
  • розміщення QR-стікерів на реєстрацію в локаціях орендарів як обов’язкова умова для безкоштовного розміщення їх активних промо в рубриках МД
Механіка експрес-реєстрації у біометричній БД лояльності ТРЦ:
  • через веб-форму (шляхом переходу з QR стікерів, банерів/флаєрів за посиланням)
  • при першому, після скачування, запуску мобільного додатку (iOS/Android)

 

Безкоштовний сервіс для орендарів/ТРЦ по таргетованій розсилці флаєрів на МД по ББД відвідувачів ТРЦ, з метою промоції відвідування торгової точки орендаря в ТРЦ

frp®iPromoter lite підтримує:
  • PUSHсервіс запланованої розсилки промофлаєрів орендарів/ТРЦ по БД контактів цільової аудиторії через мобільний додаток ТРЦ
  • автоматичне завантаження активних промо орендарів до рубрик мобільного додатку ТРЦ
  • автоматичне видалення прострочених промо з рубрикатора

Платний PUSHсервіс від ТРЦ для орендарів ТРЦ: розумна доставка промофлаєрів на смартфони цільової аудиторії відвідувачів на вході ТРЦ через МД/Viber/SMS. Окрема увага виробникам тютюнової та алкогольної продукції.

Відео-демонстрація функционалу frp®promo.

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку